نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

سونی و مارول نخستین تریلر فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را منتشر کردند.

سونی و مارول چندی پیش با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کردند که نخستین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming در طول برنامه تلویزیونی جیمی کیمل لایو! (!Jimmy Kimmel Live) منتشر خواهد شد. حال در طول پخش این برنامه، اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد. این فیلم، نخستین فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) است که توسط مارول استودیو تولید و ساخته شده است. در این تریلر شاهد تصاویر اکشن متعددی هستیم که شباهت بسیاری به نسخه‌های قدیمی کامیک این ابرقهرمان دنیای مارول دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

در طول این تریلر، برای اولین بار شخصیت شرور و منفی ولچر (Vulture) را مشاهده می‌کنیم که پیتر پارکر را تهدید می‌کند که تمام کسانی که او دوست دارد را خواهد کشت. با این وجود، هنوز از انگیزه‌ها و دلیل دشمنی این شخصیت با مرد عنکبوتی، اطلاعاتی منتشر نشده است. علاوه بر این، تونی استارک نیز به پارکر کمک می‌کند تا با مشکلاتش روبرو شود و بتواند به مردم کمک کند. در پایان این تریلر شاهد همکاری مشترک بین مرد عنکبوتی و ایرون من هستیم. همچنین سونی نخستین تریلر بین المللی فیلم Spider-Man: Homecoming را نیز منتشر کرده است. بخش زیادی از این تریلر مشابه تریلر اصلی است، اما این نسخه از تریلر، حاوی تصاویر جدید و متفاوتی نسبت به تریلر اصلی نیز است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در تابستان امسال شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه زندیا قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک را در این فیلم بازی کند، اما او در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نقش مری جین را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی نکرده است و او نقش شخصیت میشل را در این فیلم بازی کرده است. با توجه به این تریلر، معشوقه پارکر، مری جین نیست و شخص دیگری است. هرچند به نظر می‌رسد شخصیت گوئن استیسی در این فیلم حضور دارد. در خلاصه داستانی که از فیلم منتشر شده است:

پیتر پارکر پس از اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) به محله کوئینز در شهر نیویورک بازگشته است و با هویت جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming تصمیم دارد خود را ثابت کند. او از تجربه‌ای که با انتقام‌جویان (Avenger‌s) داشته است، بسیار هیجان زده است، با این حال، او همچنان با زن عمو می زندگی می‌کند و پیتر اکنون تحت مراقبت تونی استارک نیز است. پیتر تلاش می‌کند تا بتواند بین زندگی جدید خود و دوستانش، تعادل ایجاد کند، اما زمانی که ولچر ظاهر می‌شود پیتر باید با مهم‌ترین تهدید خود مقابله کند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است. کار ساخت و ضبط موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده مایکل جاکینو است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده