نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فصل اول سریال Westworld رکورد تعداد بیننده Game of Thrones را شکست

فصل اول سریال وست‌ورلد (Westworld) توانست رکورد تعداد بیننده سریال‌های جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کند.

قسمت پایانی فصل اول سریال Westworld روز یکشنبه ۴ دسامبر (۱۴ آذر) از شبکه HBO به روی آنتن رفت. حال طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، ۲.۲ میلیون نفر بیننده این قسمت را در زمان پخش از شبکه HBO تماشا کرده‌اند که نسبت به قسمت گذشته شاهد رشد ۷ درصدی تعداد بیننده بودیم. همچنین با احتساب شبکه‌های استریم HBO Go و Now، حدود ۳.۶ میلیون نفر این قسمت را تماشا کرده‌اند که حدود ۵ درصد بیشتر از قسمت نهم است.

ددلاین در ادامه اضافه می‌کند به طور میانگین حدود ۱۲ میلیون نفر بیننده بر روی پلتفرم‌ها و شبکه‌های مختلف، هر قسمت فصل اول سریال Westworld را تماشا کرده‌اند که رکورد جدیدی برای سریال‌های جدید شبکه HBO به حساب می‌آید. این رکورد پیش از این متعلق به فصل اول سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بوده است و حال به سریال Westworld تعلق دارد.

اواخر ماه آبان بود که شبکه HBO از تمدید سریال Westworld برای فصل دوم خبر داد. فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت قرار است ساخته شود و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO پخش شود. شبکه HBO هنوز جزئیاتی از داستان و اتفاقاتی که قرار است در فصل دوم سریال Westworld رخ دهد، منتشر نکرده است، اما جاناتان نولان به تازگی اطلاعاتی از آنچه که بینندگان می‌توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند، به اشتراک گذاشته است.

این در حالی است که اخیرا مشخص شده است که در فصل دوم سریال Westworld، شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های مهم خواهیم بوداد هریس، بازیگر نقش مرد سیاه‌پوش، در مصاحبه با رادیو ۴ بی‌بی‌سی گفت که به تازگی با سازندگان سریال Westworld در مورد فصل دوم آن صحبت کرده است و در ادامه تایید کرد که او در فصل دوم این سریال نیز حضور خواهد داشت. هریس در این رابطه می‌گوید:

من همین شب گذشته با جاناتان نولان که همراه با همسرش لیزا جوی خالق و سازنده این سریال است، صحبت کرده‌ام و آن‌ها در حال کار بر روی یک فصل دیگر برای سریال Westworld هستند. آن‌ها در حال ساخت ۱۰ قسمت دیگر برای این سریال هستند و من هم در آن حضور خواهم داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده