نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Pokemon Go به‌زودی میزبان پوکمون های جدید می‌شود؛ اعلام جزئیات در ۲۲ آذر

سازندگان Pokemon Go ضمن آغاز همکاری‌شان با کمپانی مخابراتی اسپرینت، اعلام کردند که به‌زودی پوکمون‌های بیشتری به این بازی می‌آیند.

استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، خالق بازی اندروید و آیفون پوکمون گو، به طرفداران این بازی وعده داد که چشم‌به‌راه اولین موج از پوکمون‌های جدید آن باشند. این استودیو قرار است جزئیات برنامه‌اش را در روز ۲۲ آذر (۱۲ دسامبر) اعلام کند. در این میان، بعید نیست که میهمانان جدید از همان روز به پوکمون گو راه پیدا کنند.

نیانتیک لبز همچنین آغاز شراکت‌اش را با کمپانی مخابراتی اسپرینت (Sprint) علنی کرد؛ شراکتی که قرار است «تجربه‌ی ویژه‌ای از Pokemon Go» را برای بیش از ۱۰ هزار منطقه در ایالات متحده به ارمغان بیاورد. در همین راستا، برخی از املاک-تجهیزات اسپرینت و بوست موبایل (Boost Mobile) و همچنین فروشگاه‌های ردیوشک (Radioshack)، به پوک‌استاپ یا باشگاه‌های (Gym) بازی تبدیل خواهند شد.

سازندگان Pokemon Go به‌تازگی کرکتر Ditto را به این بازی اضافه کرده‌اند که می‌تواند خود را به شکل پوکمون‌های دیگر دربیاورد. آن‌ها همچنین سیستم ردیاب جدیدی را در بازی گنجانده‌اند که در برخی مناطق قابل دسترسی است و ظاهرا هم چندان به مذاق کاربران خوش نیامده است.

دانلود بازی اندروید Pokemon GO از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون Pokemon GO از اپ استور اپل


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده