// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تصویر جدیدی از الی در بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

استودیو ناتی داگ تصویر جدیدی از شخصیت «الی» از بازی The Last of Us: Part II را منتشر کرد.

مراسم Playstation Experience 2016 با معرفی یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های نسل هشتم، یعنی The Last of Us Part II همراه بود. علاوه بر بازگشت دو شخصیت «الی» و «جوئل» و موسیقی بی‌نظیر، یکی از مواردی که در تریلر این بازی خود‌نمایی می‌کرد، خال‌کوبی دست الی بود. حال استودیو ناتی داگ، سازنده این بازی تصویر جدیدی از خالکوبی مذکور منتشر کرده است.

ناتالی هال وظیفه طراحی خالکوبی دست الی را بر‌عهده داشته است و تیم سازنده بازی The Last of Us Part II به منظور ساخت نما‌های نزدیک دست الی در هنگام گیتار زدن، دست‌های ناتالی هال را اسکن کرده‌اند. نیل دراک‌من، کارگردان این بازی اعلام کرده است که استودیو ناتی داگ در سکانس‌های مذکور از «روش جدیدی در زمینه اسکن دست‌ها» بهره برده است. تصویر جدید خالکوبی الی را در زیر مشاهده می‌کنید:

The Last of Us Part II

پیش از این نیل دراک‌من در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بود که پیش از پیاده کردن خالکوبی دست الی در بازی، با استفاده از قلم شارپی (Sharpie)، این خالکوبی را بر روی دست الکاسندرا نیوناکیس، طراح رابط کاربری بازی The Last of Us: Part II امتحان کرده‌اند که تصویر آن در زیر قابل مشاهده است:

The Last of Us Part II

در ادامه نیز یک تصویر دیگر از شخصیت الی را مشاهده می‌کنید:

الی

بر‌طبق اعلام کمپانی سونی، بازی The Last of Us: Part II در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و زمان زیادی تا انتشار آن باقی‌مانده است. بر‌خلاف نسخه اول و به مانند بسته الحاقی Left Behind، بازیکنان در این بازی کنترل شخصیت الی را در دست گرفته و با داستانی که «نفرت» تاثیر بسزایی در آن دارد، همراه خواهند شد. گوستاوو سانتیائولا، موسیقی‌دان بر‌جسته و برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی برای فیلم‌های سینمایی Brokeback Mountain و Babel، در بازی The Last of Us: Part II حضور خواهد داشت، اما بروس استریلی که در کنار نیل دراک‌من وظیفه کار‌گردانی The Last of Us را بر‌عهده داشته، جزئی از تیم تولید این بازی نخواهد بود


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده