// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

کوری بارلوگ: روند ضبط حرکات بازی God of War تقریبا تمام شده است

به نظر می‌‎رسد مراحل ساخت بازی مورد انتظار God of War به خوبی در حال سپری شدن است و به تازگی اعلام شده که روند ضبط حرکات این بازی تقریبا به پایان رسیده است.

یکی از بازی‌هایی که مطمئنا جای خالی آن در پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۶ (PlayStation Experience 2016) به شدت احساس می‌شد God of War بود. برخی از افراد شایعه کرده بودند که بازی به شکل کندی روند ساخت خود را ادامه می‌دهد ولی در طی صحبت‌هایی که اخیرا بین کوری بارلوگ و یکی از طرفداران این بازی انجام شده او تایید کرده که بخش اعظمی از مراحل ضبط حرکات God of War انجام شده و تنها برخی از صحنه‌های اصلی باقی مانده است. متاسفانه باز هم یک تاریخ تقریبی برای انتشار این بازی که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است مشخص نشده ولی ما باید انتظار دیدن نمایشی از این بازی را در جریان E3 2017 داشته باشیم. 

ما تقریبا بخش اعظمی از مراحل ضبط حرکات را انجام داده‌ایم و تنها برخی از صحنه‌ها باقی مانده است.

تاکنون هیچ جزئیاتی از داستان God of War منتشر نشده ولی طبق شایعات همسر کریتوس نقشی اساسی در آن دارد. اولین نمایش از این بازی در جریان E3 2016 نشان داده شد و ما توانستیم برای اولین بار نگاهی به دست‌پخت جدید استودیو محبوب سانتا مونیکا داشته باشیم و مورد خوشحال کننده حضور کوری بارلوگ در نقش کارگردان این بازی بوده که پیش از این نیز همین وظیفه را در قسمت دوم این سری بر عهده داشته است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده