// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

The Silver Case اواخر فروردین ماه برای پلی استیشن 4 عرضه می شود

گراس‌هاپر منوفکچر و NIS America رسما از تاریخ عرضه دقیق بازی The Silver Case برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کردند.

گرس‌هاپر منوفکچر (Grasshopper Manufacture) و NIS America، توسعه‌دهنده و ناشر بازی The Silver Case از انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی ویدیوی در تاریخ ۱۸ اپریل ۲۰۱۷ (۲۹ فروردین ۱۳۹۶)‌ در آمریکای شمالی و ۲۱ اپریل ۲۰۱۷ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) در اروپا خبر دادند. در هر دو منطقه‌ی جغرافیایی بازی به دو صورت،‌ دیجیتالی و از طریق خرده‌فروش‌ها عرضه می‌شود.

The Silver Case در حقیقت یک ریمستر HD از بازی کنسول پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۹ با نامی مشابه است که اخیرا نیز سودا 51 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) ، نسخه‌ای کاملا بازطراحی شده با مکانیک‌ و ویژگی‌های بصری بهبود یافته را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. پس از ۱۷ سال این بازی ویدیوی باری دیگر در پلی‌استیشن 4 مهمان نسلی جدید از بازیکنان خواهد بود.

اگر تا کنون با این بازی ویدیویی آشنا نشده‌اید، توسعه‌دهندگان The Silver Case را به این شکل برروی صفحه استیم بازی معرفی کرده‌اند:

مجموعه‌ای از قتل‌های زنجیره‌ای شهر را به ستوه می‌آورد. کارآگاهان از واحد 24 Wards Heinous Crimes چشم‌های خود را برروی یک مرد دوخته‌اند،‌ Kamui Uehara، قاتل سریالی و افسانه‌ای که در ترور شماری از شخصیت‌های دولتی از ۲۰ سال قبل نقش داشته است و اکنون با نام «Silve Case» شناخته می‌شود. اما یک حقیقت وجود دارد هیچکسی نمی‌داند که کاموئی و یا چیست.

آیا او باری دیگر بازگشته است؟ این قاتل سریالی بدنام کیست؟

به عنوان بازیکن، شما نقش پروتاگونیست بازی را از دید اول شخص برعهده دارید، یک عضو از واحد نیروهای ویژه که با نام «Republic» شناخته می‌شود. با الهام از بازی ماجراجویی کلاسیک، بازی The Silver Case یک تجربه تازه و منحصر به فرد را در گیم‌پلی ارائه می‌دهد که به واسطه آن بازیکنان از طریق یک داستان عمیق شامل پازل‌های مختلف، حقیقت را یک به یک حل می‌کنند.

ریمستر بازی برای نخستین بار کاملا به زبان انگلیسی بومی شده است. هرچند قیمت بازی هنوز اعلام نشده، اما این بازی در ماه اکتبر با قیمت ۱۹/۹۹ دلار در استیم منتشر شده بود. در خبری دیگر از Grasshopper Manufacture، بازی Let it Die، محصول رایگان استودیو در جریان رویداد تجربی پلی استیشن (PlayStation Experience 2016) منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده