نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Tomb Raider مشخص شد

والتون گوگینس به عنوان بازیگر نقش شرور و منفی فیلم توم ریدر (Tomb Raider) انتخاب و معرفی شد.

سرانجام بازیگر شخصیت شرور و منفی فیلم Tomb Raider مشخص شد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، والتون گوگینس در آستانه بستن قرارداد با سازندگان این فیلم برای بازی در نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Tomb Raider است. گوگینس با کوئنتین تارانتینو در دو فیلم اخیرش به نام‌های جنگوی از بند رسته (Django Unchained) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight)، همکاری کرده است. او همچنین در سریال جدید شبکه HBO به نام Vice Principals نیز حضور دارد.

The Hateful Eight: Walton Goggins

تاکنون اطلاعاتی از نقش گوگینس از جمله نام شخصیت، انگیزه‌ها و گذشته این شخصیت، در فیلم Tomb Raider منتشر نشده است. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود و آلیشیا ویکاندر نیز قرار است در نقش لارا کرافت جدید سینما، در این فیلم حضور داشته باشد. اخیرا، گراهام کینگ، تهیه کننده فیلم Tomb Raider، اطلاعات جدیدی را از داستان این فیلم منتشر کرده استکینگ در این رابطه توضیح می‌دهد:

لارا کرافت جوان در جستجو این است که ببیند آیا پدرش زنده است یا مرده. پس از آن فیلم دارای یک بخش بسیار عاطفی است و این چیزی است که پشتوانه ریشه داستان فیلم خواهد بود و این چیزی است که نظر آلیشیا را به خود جلب کرده است. من فکر می‌کنم که ما داستان خیلی خوبی در اختیار داریم و همچنین ما دارای یک تیم و یک کارگردان بسیار خوب نیز هستیم.

در ماه مارس امسال، روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بازی Tomb Raider را تحسین کرد و گفت سعی خواهد کرد در فیلم کار مشابهی را انجام دهد و اضافه کرد می‌خواهد کرافت را به عنوان یک انسان واقعی به تصویر بکشد:

ما می‌خواهیم لارا را طوری به تصویر بکشیم که بیننده احساس کند او یک انسان واقعی است. ما قصد داریم کاری کنیم که بینندگان با شخصیت لارا همذات پنداری کنند. من امیدوارم که بتوانم مقداری از احساسات نروژی خودم را به این مجموعه وارد کنم.

لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) محصول سال ۲۰۰۱ و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده