نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی The Last Guardian منتشر شد

امروز شعبه اروپای پلی‌استیشن تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی The Last Guardian منتشر کرد.

بالاخره پس از مدت‌ها بازی مورد انتظار The Last Guardian برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. حال شعبه اروپای پلی‌استیشن تریلر لایو اکشن جدیدی از این بازی با عنوان «Living With Trico» منتشر کرده است.

این تریلر درباره یک زوج است که درباره حیوان خانگی مورد علاقه خود صحبت می‌کنند و علاقه زیادی به یک حیوان خانگی خاص دارند که در نهایت متوجه حیوان تریکو شده و این موجود بزرگ گربه-سگ-پرنده را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب می‌کنند. اما نگهداشتن چنین موجود بزرگی دارای مشکلاتی از قبیل خورده شدن مبل خانه و خرابی خانه داشته است.

فومیتو اوئدا، کارگردان خلاق بازی The Last Guardian، اعلام کرد پس از انتشار بازی The Last Guardian، این بازی مورد ستایش بسیاری افراد از جمله هیدئو کوجیما افسانه‌ای و هلمن هالست، مدیر عامل استودیو گوریلا گیمز، قرار گرفته است. همچنین مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی به مناسبت انتشار بازی The Last Guardian، از مجسمه تریکو و پسر معبد رونمایی کرد.

بازی The Last Guardian هفته گذشته به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و این بازی با نقدهای مثبت منتقدین قرار گرفت. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده