نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

آخرین تریلر بین المللی فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

لوکاس فیلم به مناسبت اعلام تاریخ اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story در کشور چین، آخرین تریلر بین المللی این فیلم را منتشر کرد.

سرانجام اعلام شد که فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۷ دی امسال) در کشور چین به روی پرده خواهد رفت. به همین مناسبت، لوکاس فیلم آخرین و جدیدترین تریلر بین المللی این فیلم را منتشر کرده است. بیشتر تصاویر این تریلر را پیش از این در آخرین تریلر رسمی فیلم Rogue One و تبلیغ‌های تلویزیونی متعددی که اخیرا از این فیلم منتشر شده است، مشاهده کرده بودیم، با این وجود، در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

بیشتر تمرکز ویدیوها و تریلرهای فیلم Rogue One بر روی تصاویری بوده است که پیش از این منتشر شده و آن را مشاهده کرده‌ایم که این موضوع کاملا برخلاف فیلم‌هایی چون بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و نابودگر: پیدایش (Terminator: Genisys) است که در تریلرهای خود بخش مهمی از داستان فیلم را فاش کرده‌اند. به تازگی ویدیو جدیدی از فیلم Rogue One منتشر شده است که در آن به یکی از مبارزات در فیلم می‌پردازد. بر خلاف فیلم‌های اصلی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، تمرکز این فیلم بر روی انسان‌هایی است که دارای قدرت نیرو نیستند که تصمیم دارند با اقدامی فداکارنه امید را به جبهه شورشیان بازگرداند.

کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و تهیه کننده فیلم Rogue One، در مصاحبه جدید خود با مجله امپایر اعلام کرد که دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نخواهد شد. همچنین این مجله نقل قولی از گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One منتشر کرده که او گفته است که دنباله‌ی این فیلم سال‌ها پیش توسط جورج لوکاس ساخته و اکران شده است. اتفاقات فیلم Rogue One، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد که گفته می‌شود فاصله زمانی بین اتفاقات این دو فیلم بسیار کوتاه است. فیلم A New Hope در سال ۱۹۷۷ به روی پرده‌های سینما رفت.

بلیت فروشی فیلم Rogue One از روز دوشنبه آغاز شده است و به همین منظور لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. هفته گذشته وب‌سایت هالیوود ریپورتر فروش سه روز نخست اکران فیلم Rogue One را که توسط تحلیلگران این وب‌سایت تخمین زده شده است  منتشر کرد. طبق این پیش بینی، فیلم Rogue One طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ دسامبر (۲۶ تا ۲۸ آذر) بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در آمریکا فروش خواهد کرد. بدین ترتیب این فیلم، پس از فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، دومین افتتاحیه برتر ماه دسامبر را خواهد داشت که در دسامبر ۲۰۱۵ موفق به فروشی معادل ۲۴۸ میلیون دلار در سه روز نخست اکران خود شد. این فیلم، بزرگترین افتتاحیه تاریخ سینماهای آمریکا را نیز در اختیار دارد. 

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده