نویسنده: تیم زومجی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: نیتن دریک در برابر بتمن (برنده: بتمن)

پنجمین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور دو کاراکتر فوق‌العاده محبوب دنبال می‌شود. بتمن در مقابل نیتن دریک. کدام یک پیروز خواهند شد؟

در پنجمین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، دو کاراکتری رو به روی هم قرار می‌گیرند که هر دو آن‌ها جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ دنیای سرگرمی حساب می‌شوند. بتمن‌، قهرمان شنل‌پوشی که سال‌های سال است از کامیک بوک‌ها گرفته تا سینما و بازی‌ها به یکی از دوست‌ داشتنی‌ترین ابرقهرمان‌ها تبدیل شده است. در طرف مقابل، نیتن دریک کاراکتری است که حضور پررنگ آن در سری آنچارتد، یکی از بهترین و موفق‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ صنعت گیم، باعث شده این آثار جذابیت بیشتری به خود بگیرند. اما کدام یک از این دو پیروز میدان خواهند بود؟ قهرمانی که در تاریکی محض دشمنان از او وحشت دارند؟ یا مرد شوخ طبعی که لحظه لحظه حضور در کنار آن در سری آنچارتد شیرین و فراموش نشدنی بود؟

  • فرم زیر برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز مسابقه نبرد کاراکترهای زومجی است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به جوایز، روند برگزاری مسابقه و جدول آن به صفحه اصلی مسابقه مراجعه کنید.
  • لطفا فرم را تنها یک بار و با دقت پر کنید زیرا کد ملی تکراری در سیستم ثبت نمی‌شود و هنگام تقدیم جوایز، کد ملی شخص برنده با هویت آن تطابق داده می‌شود. پس در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و برنده شدن در مسابقه، جایزه به فرد دیگری تعلق خواهد گرفت.
  • فرم شرکت در قرعه‌کشی در همه راندهای نبرد کاراکترها فعال خواهد بود و شما تا روز فینال فرصت دارید این فرم را پر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنید.

Batman

شوالیه شنل‌پوش، شوالیه سیاه، مرد خفاشی، بروس وین یا همان بتمن! شاید بتوان این ابر قهرمان دنیای دی‌سی را در کنار سوپرمن در زمره شناخته‌ شده‌ترین ابرقهرمان‌های دنیا قرار داد. شخصیتی که برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ توسط باب کین و بیل فینگر ساخته شده و در شماره ۲۷ کمیک‌های کارآگاه دیده شد. شمایل بتمن در این ۷۷ سال، دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. تعدادی از منتقدین این شخصیت می‌گویند که او به هیچ عنوان در دسته ابرقهرمانان قرار نمی‌گیرد زیرا هیچ قدرت ماورا الطبیعه‌ای ندارد اما طرفداران وی می‌گویند که هوش سرشار او، قدرت ماورا الطبیعه او به حساب می‌آید.

جذابیت این شخصیت باعث شده که بتمن نه تنها در کمیک‌ها و سینما و تلویزیون بارها و بارها و بارها به طرق مختلف به شمایل کشیده شود، بلکه در دنیای بازی‌های ویدیویی نیز از ۳۰ سال گذشته شاهد حضور شوالیه شنل‌پوش در بازی‌های بسیار زیادی بودیم که در بین آنها آثاری دیده می‌شوند که در زمره بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ جای می‌گیرند. اولین بار در سال ۱۹۸۶ یعنی ۳۰ سال پیش شخصیت بتمن برروی کنسول ZX Spectrum ظاهر شد و آخرین بازی نیز با حضور بتمن، Batman: Return to Arkham نام داشت. بتمن در طول تاریخ در تعدادی بازی ویدیویی نیز به صورت شخصیت غیر قابل بازی هم وجود داشت که می‌توانیم از جالب‌ترین آنها به حضورش به عنوان یک باس در مرحله‌ای از بازی The Revenge of Shinobi محصول سال ۱۹۸۹ اشاره کنیم.

اما رقیبی که رو به روی او قرار می‌گیرد، نه در کامیک بوک‌ها حضور داشته و نه حتی در فیلم‌ها و سریال‌ها شاهد حضورش بودیم. اما او شخصی است که در  دنیای بازی‌ها کاراکتری بسیار بزرگ حساب می‌شود. آیا بتمن می‌تواند با قدرت بالای خود از سد نیتن دریک بگذرد؟

nathan drake

نیتن دریک، شخصیتی که عاشق ماجراجویی و کشف اسرار جدید است و محبوبیت آن در سری Uncharted غیر قابل انکار است. او شکارچی گنج بودن را به عنوان شغل و حرفه اصلی خود انتخاب کرد و بدون آن نیز ادامه زندگی برایش سخت بود. مطمعناً بدنبال گنج بودن خطرات زیادی را بهمراه دارد که نیت بدون هیج ترس و واهمه‌ای از مواجه شدن با این خطرات  برای رسیدن به اهداف خود، تمامی این خطرات را به جان خرید. نیت از نوادگان Sir Francis Drake بود که خود یکی از ماجراجویان معروف انگلیسی بوده است. او در سال ۱۹۷۹ و سال‌های اولیه زندگی خود را به در کنار خانواده خود به خوبی سپری می‌کرد تا اینکه مادرش دست به خودکشی زد و پدرش نیز به جرم قتل مادرش دستگیر شد و پس از این اتفاق مسیر زندگی نیت کاملاً تغییر کرد.

در همان سنین نوجوانی بود که نیت با سالی آشنا شد و نقش مربی و راهنما را برای او ایفا می‌کرد. یکی از مهم‌ترین اشخاصی که باعث شد نیت بدون هیچ واهمه‌ای دل به خطر بزند و به دنبال گنج باشد، همین سالی معروف و محبوب است. نیتن به عنوان یک شخصیت کاملا ماجراجو و بی‌باک، از قدرت بدنی و فیزیک مناسبی برخوردار است و به راحتی از در و دیوار بالا می‌رود . علاوه بر آن نیت در مبارزات تن به تن و کار با اسلحه نیز مهارت‌های بسیاری دارد و همواره نشانه گیری‌های دقیقی را با کلت خود دارد. شاید بد نباشد کمی هم در مورد حلقه‌ای که نیت همیشه به گردنش آویخته توضیح بدهیم. این حلقه متعلق به خانواده دریک است و جمله‌ی Sic Parvis Magna که به معنای طلوع هر عظمتی با هر آغازی کوچک است. کاراکتر خود نیتن دریک نیز شاید به اندازه بتمن آن پس زمینه عظیم را نداشته باشد، اما رفته رفته تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین کاراکترهای تاریخ شده است.

 اما رقیب نیتن جزو قهرمان‌هایی است که سر و کله زدن با او کار هر کسی نیست. آیا نیتن قادر است از پس بتمن بربیاید؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده