نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

نبرد کاراکترها: ایجنت 47 در برابر بیگ باس (برنده: ایجنت 47)

چهارمین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور دو غول دنیای مخفی‌کاری آغاز خواهد شد. کدام یک از این دو می‌توانند برنده مسابقه شوند؟

در چهارمین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، دو پادشاه سبک مخفی کاری رو به روی هم قرار می‌گیرند. هیچ یک از این دو به دشمنان رحم نمی‌کنند و هر دوی آن‌ها استاد مخفی‌کاری در انجام ماموریت‌های خود هستند. اما بین این دو مرد کدام یک پیروز میدان خواهند بود؟ بیگ باس یا مامور 47؟

  • فرم زیر برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز مسابقه نبرد کاراکترهای زومجی است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به جوایز، روند برگزاری مسابقه و جدول آن به صفحه اصلی مسابقه مراجعه کنید.
  • لطفا فرم را تنها یک بار و با دقت پر کنید زیرا کد ملی تکراری در سیستم ثبت نمی‌شود و هنگام تقدیم جوایز، کد ملی شخص برنده با هویت آن تطابق داده می‌شود. پس در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و برنده شدن در مسابقه، جایزه به فرد دیگری تعلق خواهد گرفت.
  • فرم شرکت در قرعه‌کشی در همه راندهای نبرد کاراکترها فعال خواهد بود و شما تا روز فینال فرصت دارید این فرم را پر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنید.

فرم شرکت در قرعه‌کشی

big boss

۲۴ آگوست سال ۱۹۶۴ یکی از سربازان زبده و ماهر سازمان FOX به صورت مخفیانه وارد خاک روسیه شد. نام اصلی این فرد جک بود، اما همه او را با لقب Naked Snake می‌شناسند. در طول این ماموریت، اسنیک بر روی یک پل چوبی با The Boss افسانه‌ای روبرو می‌شود. باس مربی اسنیک بوده و رابطه احساسی بسیار عمیقی میان آن‌ها برقرار بود. باس قصد دارد 2 کلاهک هسته‌ای که اسنیک به همراه دارد را از او بگیرد. پس از انکه این دو با هم درگیر شدند، باس یکی از دستان اسنیک را می‌شکند و او را به رودخانه پرتاب می‌کند.. از آن جا بود که داستان یکی از بهترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها آغاز می‌شود.

بیگ باس را باید یکی از کهنه‌کارترین سربازان دنیای گیم دانست که توسط یکی از خالقین افسانه‌ای صنعت بازی یعنی کوجیما خلق شد. او سال‌های سال است که با مخفی‌کاری‌ها، استراتژی‌ها و تمرینات نظامی خود در کنار داستان عمیق و بسیار پیچیده‌ای که کوجیما برای سری بازی‌های Metal Gear Solid ترتیب داده، به یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای بازی‌ها تبدیل شده است. نکات بسیار زیادی وجود دارند که بیگ باس را تبدیل به یکی از بهترین و عمیق‌ترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها کرده‌اند. از گذشته او که به خاطر بازیچه شدن به دست سیاست‌مداران آمریکایی به اشتباه باس را کشت تا هنگامی که او ارتش منحصر به فردی که خود بر پایه آزادی‌های بدون مرز تاسیس کرد، همه و همه عمق بسیار بیشتری به بیگ‌ باس داده‌اند.

از گذشته او که بگذریم‌، بیگ باس یکی از کاریزماتیک‌ترین کاراکترهایی محسوب می‌شود که نسل به نسل همراه با گیمرها بزرگ شده است. از طراحی ظاهری او گرفته تا رفتار و عملکرد بسیار حرفه‌ایش در میادین مبارزه و ماموریت‌ها، باعث شده تا هر گیمری دوست داشته باشد تا کنترل او را به دست بگیرد و با انواع و اقسام استراتژی‌های مخفی‌کاری پایگاه‌های دشمن را برهم بریزد. اما فراموش نکنیم که رقیب او یکی پادشاهان سبک مخفی‌کاری است.

agent 47

چه عاشق سبک مخفی کاری باشید و چه نباشید، مامور 47، مطمئنا محبوب‌ترین کاراکتر طاس دنیای بازی‌ها را به خوبی می‌شناسید. او با پرستیژ خاص و مصممی که دارد، از همان ابتدای کار که پا به دنیای بازی‌ها گذاشت، تبدیل به یکی از کاراکترهایی شد که بسیاری از گیمرها آن را قبول داشتند و از مخفی‌کاری با او لذت می‌بردند. شاید عادت داشته باشیم که کاراکترهای دنیای بازی‌ها را همیشه با ظاهرهای متفاوت و مختلفی ببینیم، اما مامور 47، همیشه با کت و شلوار مشکی و آن کروات قرمز رنگش حس یک قاتل باکلاس را به بازیکنان القا کرده است.

نه تنها ظاهر او، بلکه ایجنت 47 یکی از با مهارت‌ترین قاتلین دنیای بازی‌ها است که سری Hitman بدون او به این اندازه محبوب نبود. بر اساس آزمایش‌ها و تغییرات ژنتیکی که روی او انجام شد، بدن او از نظر فیزیکی نسبت به دیگر انسان‌های معمولی پیشرفت کرده و قوی‌تر شده است. به همین دلیل است که او از قدرت بدنی بالا، سرعت بالا و تحمل بالا بهره می‌برد. همچنین بر اساس این تغییرات ژنتیکی، قدرت حواس چندگانه و هوش او بسیار عمیق‌تر شده و به همین دلیل است که می‌تواند حضور دشمن را در بخش‌های مختلف یک منطقه به خوبی احساس کند.

شاید با خود بپرسید که آن تتوی معروف پشت سر مامور 47 چه معنایی دارد؟ ۰۴۰۱۴۷-۶۴۰۵۰۹: او متولد پنجمین روز از سپتامبر ۱۹۶۴ است. همانطور که گفته شد، او تحت نظر تغییرات ژنتیکی مختلف قرار گرفته است و در نتیجه ۶ رقم آخر این بارکد مربوط به شماره‌های آزمایشات او می‌شوند. به این معنا که او چهل و هفتمین شخصی است که مورد آزمایش قرار گرفت و ۰۱ به معنای این است که او اولین شخصی است که بعد از چهل و هفت بار آزمایش به شخصی کامل تبدیل شد و ۰۴ نیز به معنای شماره سری آن است. به همین دلیل است که او را مامور 47، Mr. 47 یا The Hitman می‌شناسیم.

اما او رقیبی گردن کلفت به نام بیگ باس دارد که به همین اندازه بزرگ، محبوب و قدرتمند است. کدام یک از دو متخصص مخفی‌کاری برنده مسابقه خواهند شد؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده