نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تعداد بینندگان سریال The Walking Dead به کمترین میزان خود طی ۴ سال گذشته رسید

طبق اطلاعات منتشر شده، آمار تعداد بینندگان سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) به کمترین میزان خود طی چهار سال گذشته رسیده است.

۱۷.۰۳ میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead را از شبکه AMC تماشا کرده‌اند تا پس از قسمت اول فصل پنجم این سریال، دومین قسمت پر بیننده سریال The Walking Dead لقب بگیرد. با این حال، طی هفته‌های گذشته میانگین تعداد بیننده فصل هفتم این سریال با کاهش شدید و بی‌سابقه‌ای همراه بوده است و طبق آمار جدید منتشر شده، این روند همچنان ادامه دارد. طبق اطلاعات جدیدی که وب‌سایت درپ آن را منتشر کرده است، قسمت ششم فصل هفتم سریال The Walking Dead که شب یکشنبه ۲۷ نوامبر (۷ آذر) از شبکه AMC به روی آنتن رفت، در مجموع تنها ۱۴.۳ میلیون نفر بیننده داشت. طبق این اطلاعات و آمار منتشر شده، در زمان اولین پخش قسمت ششم، ۸.۹ میلیون نفر در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال این قسمت را از شبکه AMC تماشا کرده‌اند. این آمار شامل کسانی است که در روز پخش و سه روز پس از پخش آن، این قسمت را از طریق شبکه‌های دیجیتالی و غیره تماشا کرده‌اند.

درپ در ادامه اضافه می‌کند که ۱۴.۳ میلیون نفر بیننده برای یک سریال تلویزیونی آمار فوق العاده‌ای است. با این حال، فصل هفتم سریال The Walking Dead با کاهش بی‌سابقه تعداد تماشاگر همراه بوده است، این کاهش بیننده طی ۴ سال اخیر کاملا بی‌سابقه بوده است. این آمار با میانگین تعداد بیننده نیمه دوم فصل سوم سریال The Walking Dead که در سال ۲۰۱۳ به روی آنتن رفت، برابری می‌کند. با این وجود، همانطور که انتظار می‌رفت، قسمت آغازین فصل هفتم با توجه به کلیف‌هنگر قسمت پایانی فصل ششم، شروع بسیار قوی داشت و سرانجام شخصیتی که نیگان آن را با چوب بیسبال خاردارش به نام لوسیل به قتل رساند، مشخص شد.

The Walking Dead

قسمت هفتم فصل هفتم سریال The Walking Dead روز ۴ دسامبر (۱۴ آذر) به روی آنتن رفته است، با این وجود هنوز آماری رسمی از تعداد بینندگان این قسمت منتشر نشده است. شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد، پخش فصل هشتم این سریال قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت.

در خبری دیگر در رابطه با مجموعه The Walking Dead، استودیو Telltale Games اعلام کرد فصل سوم بازی The Walking Dead که قرار بود ماه جاری عرضه شود، با یک ماه تاخیر و در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) منتشر خواهد شد. نام این فصل A New Frontier است و شخصیت اصلی آن خاویر نام دارد. مرد جوانی که قصد دارد راه خود را در جهانی پر از زامبی پیدا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده