// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

اسکوئر انیکس از برنامه‌های خود برای Final Fantasy XV می‌ گوید

کمپانی اسکوئر انیکس در جریان یک خبر لیست برنامه‌های خود برای آینده بازی Final Fantasy XV را منتشر کرد.

بازی Final Fantasy XV از زمان عرضه تا به‌امروز توانسته است ۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد و در جدول فروش هفتگی انگلستان نیز آمار خیلی خوبی را از خود به جا گذاشت. در همین راستا هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی، در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که برنامه‌های بیشتری برای فاینال فانتزی ۱۵ در سر دارند و برنامه‌های آینده بازی را در سه بازه اهداف کوتاه مدت، اهداف میان مدت و اهداف بلند مدت طبقه بندی و منتشر کرده است.

این بخش می‌تواند تا حدی داستان بازی را برای شما فاش کند.

اهداف کوتاه مدت

در ابتدا ما باید اقداماتی را برای آن‌چه در فصل ۱۳ بازی تجربه کردید انجام دهیم و در همین راستا بهبودها و پیشرفت‌هایی را بر روی بازی نظیر بالا بردن قدرت حلقه جادو انجام خواهیم داد. قطعا در آینده جزئیات بیشتری حول بروزرسانی این محتویات را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اهداف میان مدت

بخش بعدی بروزرسانی مربوط به نیمه دوم بازی است. برای مثال اینکه چه بلایی سر راووس، برادر لونافری، آمد و چرا تبدیل به نیروهای اهریمنی شد. برای اینکار باید دیالوگ‌های ژاپنی و انگلیسی زیادی را ضبط کنیم که همین امر باعث می‌شود کمی زمان‌بر باشد.

اهداف بلند مدت

در اهداف بلند مدت خود قصد داریم با ارائه یک سری محتویات، به‌مخاطبان فرصت این را بدهیم که با دیگر شخصیت‌های اصلی غیرقابل بازی، به‌بازی کردن پرداخته و از بازی لذت ببرند. همچنین در نظر داریم یک سیستم ساخت آواتار را راه اندازی کنیم تا بازیکنان بتوانند شخصیت‌های اصلی این مجموعه را بسازند. در آخر نیز بروزرسانی‌های دیگری را منتشر خواهیم کرد تا بازیکنان در بلند مدت بتوانند از فاینال فانتزی ۱۵ لذت ببرند.

سایر اقدامات

وقتی شما بازی را تمام می‌کنید، می‌توانید یک تجربه جدید را با آیتم‌ها و پیشرفت‌هایی که قبلا داشته‌اید انجام دهید. در هیمن راستا قصد داریم تا آیتم‌های بیشتری را به بازی اضافه کنیم تا بتوانید محدوده بازی کردن خود را گسترش دهید. همچنین برخی از مشکلات مربوط به فونت‌ها بر روی صفحه نمایش‌ نیز برطرف خواهند شد.

از آن‌جایی که بیانیه هاجیمه تاباتا به‌زبان ژاپنی است، امکان دارد بخشی از آن بدرستی ترجمه نشده باشد یا اطلاعات بیشتر در متن انگلیسی قرار داده نشده باشد. با منتشر شدن بیانیه اصلی و در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده