نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر جدید سریال Legion تاریخ انتشار قسمت اول آن را اعلام کرد

شبکه FX تریلر جدیدی از سریال Legion منتشر کرده است که در این تریلر تاریخ پخش قسمت اول این سریال نیز اعلام شده است.

چندی پیش، شبکه FX ویدیو تبلیغاتی جدیدی از سریال لژیون (Legion) منتشر و اعلام کرد که پخش این سریال از فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. حال این شبکه تریلر جدیدی از این سریال منتشر کرده و اعلام کرده است که قسمت اول این سریال، در تاریخ چهارشنبه ۸ فوریه ۲۰۱۷ (۲۰ بهمن ۱۳۹۵) از این شبکه پخش خواهد شد. همچنین در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این سریال هستیم که دیوید هالر با نقش آفرینی دن استیونز، در نظر دارد با کمک افرادی که خود را دوست او خطاب می‌کنند، از دست کسانی که می‌خواهند از قدرت او سو استفاده کنند، فرار و با آن‌ها مبارزه کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

نوآ هاولی، سازنده سریال فارگو (Fargo)، در پشت صحنه سریال تلویزیونی مردان ایکس (X-Men) حضور دارد و ساخت این سریال را بر عهده دارد، او به عنوان تهیه کننده، نویسنده و کارگردان در سریال Legion حضور دارد. این سریال بر روی شخصیت دیوید چارلز هالر تمرکز دارد که به عنوان یک بیمار اسکیزوفرنی تشخیص داده شده است که تظاهر می‌کند بیماری روانی دارد هرچند واضح است که او دارد قدرت تخیل خود را گسترش می‌دهد و قدرتمندتر می‌شود. دن استیونز، راشل کلر، جین اسمارت، آبری پلازا، کیتی اسلتون، براد من و همیش لینکلیتر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 در حالی که سریال Legion، به عنوان یک سریال مستقل در دست ساخت است، برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men)، که به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور دارد، اعلام کرده است که سریال Legion بخشی از دنیایی سینمایی X-Men خواهد بود و ممکن است برخی اتفاقات آن به آینده فیلم‌های X-Men نیز مربوط شود. سینگر در این رابطه می‌گوید:

سریال Legion بخشی از دنیای سینمایی X-Men است، اما زمانی که شما این سریال را تماشا می‌کنید، نمی‌خواهید برچسب X-Men را روی آن ببینید. اما ممکن است برخی اتفاقات آن به آینده فیلم‌های X-Men مربوط شود.

شخصیت لژیون برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ در کامیک The New Mutants معرفی شد. سریال Legion، نخستین همکاری مشترک بین مارول و فاکس قرن بیستم است که ساخت آن بر عهده گروه تلویزیونی مارول است و فاکس مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. با این حال، کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت فیلم‌های لایو اکشن براساس مجموعه X-Men که دو مجموعه فرعی ولورین (Wolverine) و ددپول (Deadpool) نیز شامل آن می‌شود، را همچنان حفظ کرده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده