نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

شایعه: فیلم جدید بتمن احتمالا در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، فیلم بتمن (The Batman) به کارگردانی بن افلک، در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

مدت زیادی است که ساخت فیلمی جدید براساس شخصیت بتمن به کارگردانی بن افلک، تایید شده است، با این حال، هنوز اطلاعات چندانی از این فیلم ابرقهرمان محبوب دنیای دی‌سی منتشر نشده است. چند روز پیش کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم مستقل Aquaman در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد،  این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود، حال فیلم Aquaman قرار است چند ماه دیرتر به روی پرده‌های سینما برود. اکنون گفته می‌شود که فیلم The Batman قرار است جانشین این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۸ شود.

طبق خبری که وب‌سایت دن آف گیک منتشر کرده است، در حال حاضر، کمپانی برادران وارنر در تقویم خود دو تاریخ را برای اکران فیلم‌های دی‌سی در سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته است که تاریخ اول، ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) است و تاریخ دوم نیز ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) است که به فیلم Aquaman اختصاص داده شده است. از طرفی اکران فیلم فلش (The Flash) تا زمان نامشخصی عقب افتاده است و این فیلم اخیرا دومین کارگردان خود را نیز از دست داده است، این اتفاقات و تغییرات، احتمال اکران فیلم The Batman در تابستان سال ۲۰۱۸ را بسیار افزایش داده است.

چندی پیش، جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، گفته بود که فیلم جدید بتمن احتمالا تا یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد. اما ماه گذشته، جرمی آیرونز که نقش آلفرد پنی‌ورث را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) بر عهده داشت، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت ورایتی انجام داد که با توجه به صحبت‌های او، احتمالا فیلم بتمن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. آیرونز در این رابطه گفت:

بن از تابستان سال آینده ساخت فیلم بتمن را آغاز می‌کند.  او (افلک) به من قول داده است که حضور آلفرد در فیلم بتمن کمی بیشتر خواهد بود.

افلک که علاوه بر بازی در نقش بروس وین / بتمن، کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم مستقل بتمن را نیز بر عهده دارد، پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است The Batman نام فیلم جدید شوالیه تاریکی باشد، با این حال، افلک مدتی پس از این مصاحبه گفت که هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن در نظر گرفته نشده استبن افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند. چندی پیش نیز، آنا کندریک از علاقه‌مندی خود برای بازی در فیلم The Batman به کارگردانی بن افلک خبر داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده