نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

اولین تریلر فیلم The Mummy منتشر شد

کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم مومیایی (The Mummy) را منتشر کرد.

جمعه هفته گذشته، یونیورسال تیزر کوتاهی به همراه اولین پوستر، از فیلم The Mummy را منتشر کرد، حال این کمپانی نخستین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد حضور پررنگ تام کروز، ستاره این فیلم، هستیم و اولین ملاقات او با دکتر جکیل با بازی راسل کرو، را نیز در این تریلر مشاهده می‌کنیم. در اولین تریلر فیلم The Mummy، شاهد صحنه‌های نسبتا ترسناک و فوق العاده‌ای هستیم که خبر از یک داستان حماسی و هیجان انگیز نیز می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

علاوه بر این، کمپانی یونیورسال خلاصه داستانی رسمی فیلم The Mummy را نیز منتشر کرده است:

سرنوشت شا‌هزاده‌ خانمی به ناحق از او گرفته شده است و در اعماق یک آرامگاه در بیابانی دوردست به شکل بی رحمانه‌ای مدفون شده است. او در زمان حال بیدار شده است و با آوردن شرارت سعی در گرفتن انتقام از انسان‌ها دارد. او از ماسه‌های گسترده شرق میانه به لندن می‌آید تا در آن دنیای جدیدی برای خدایان و هیولاها ایجاد کند.

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن است که او در تیم نویسندگان دو فیلم اول بازسازی مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) حضور داشته است. تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Mummy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راسل کرو نیز قرار است در این فیلم نقش دکتر جکیل را بازی کند.

فیلم The Mummy، نخستین فیلم از دنیای هیولایی کلاسیک یونیورسال است، با این وجود به جز فیلم The Mummy، تاکنون تاریخ اکرانی برای فیلم‌های دیگر این مجموعه مشخص و اعلام نشده است، هرچند یونیورسال پیش از این دو تاریخ آوریل ۲۰۱۸ و فوریه ۲۰۱۹ را برای اکران فیلم‌های این مجموعه برنامه ریزی کرده است. همچنین یونیورسال در حال توسعه بازسازی فیلم ون هلسینگ (Van Helsing) نیز است، این فیلم بخشی از دنیای هیولایی این کمپانی خواهد بود. انتظار می‌رود که راسل کرو برای بازی در فیلم مستقل Jekyll and Hyde، نیز بازگردد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر بازی جانی دپ در نقش مرد نامرئی در یکی از فیلم‌های هیولایی یونیورسال به گوش می‌رسید، چندی پیش نیز شایعاتی مبنی بر حضور و بازی دواین جانسون در فیلم The Wolfman منتشر شده بود. علاوه بر این، گفته می‌شود خاویر باردم در حال مذاکره با کمپانی یونیورسال برای حضور در فیلم Frankenstein و بازی در نقش فرنکنشتاین است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده