نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

فیلمبرداری فیلم Transformers: The Last Knight به پایان رسید، امشب اولین تریلر منتشر می شود

پارامونت از به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم Transformers: The Last Knight خبر داد. همچنین اعلام کرد اولین تریلر این فیلم امشب منتشر خواهد شد.

مجموعه تبدیل‌شوندگان (Transformers) یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرانچایزهای سینمایی تا به امروز بوده است، حتی اگر منتقدان به آن روی خوشی نشان ندهند. حال قسمت جدید این مجموعه قرار است سال آینده به روی پرده‌های سینما برود. مایکل بی، کارگردان فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight)، با انتشار ویدیویی به صورت رسمی اعلام کرد که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. پیش از این او گفته بود که فیلمبرداری و تولید این فیلم مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. علاوه بر این، او تایید کرد که اولین تریلر فیلم Transformers: The Last Knight امشب منتشر خواهد شد. هنوز زمانی برای انتشار این تریلر منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در شهر سائو پائولو برزیل در حال برگزاری است، این تریلر منتشر شود.

 مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق تصاویری که اوایل ماه شهریور منتشر شده بود، به نظر می‌رسد بخشی از حوادث این فیلم در دوران و افسانه‌های مرتبط با شاه آرتور رخ می‌دهد. این در حالی است که در اواسط ماه تابستان، پارامونت تصاویر تمامی اعضای جدید گروه اتوبات‌های حاضر در این فیلم را منتشر کرد.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان بوده است، با این وجود هنوز جزئیاتی از داستان و اتفاقات این فیلم به طور رسمی منتشر نشده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده