نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بروس استرلی در ساخت بازی The Last of Us Part 2 نیل دراکمن را همراهی نمی کند

بنابر اعلام رسمی سونی، بروس استرلی در ساخت و کارگردانی بازی The Last of Us Part II نیل دراکمن را همراهی نخواهد کرد.

بروس استرلی، کارگردان نامی ناتی‌داگ، در دو پروژه اخیر استودیو؛ یعنی قسمت اول بازی The Last of Us و Uncharted 4: A Thief's End، آخرین ماجراجویی نیتن دریک، همواره همراه و یاور نیل دراکمن بوده و به آمدن نامش به عنوان کارگردان دوم ناتی‌داگ عادت کرده بودیم. اکنون به‌نظر می‌رسد که بروس استرلی در ساخت و توسعه قسمت دوم یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی رفیق دیرینه خود را همراهی نمی‌کند. سونی در اعلامیه رسمی خود پیرامون این خبر گفت:

بروس تصمیم گرفته است که پس از عرضه موفق دو ساخته تحسین‌برانگیز از نگاه منتقدین در این چند سال گذشته، برای چندمدتی همان‌گونه که سزاوارش است به مرخصی برود. او قصد دارد تا بزودی دوباره به استودیو بازگردد و به سراغ ادامه پروژه بعدی خود برود.

هنوز علت این تصمیم بروس استرلی مشخص نشده است؛ اما طبق گفته‌های سونی باید منتظر بازگشت بروس به استودیو و ادامه ساخت پروژه نامشخص وی باشیم؛ هرچند که شاید مدت این مرخصی از چیزی که فکرش را می‌کنیم بیش‌تر باشد!

بروس استرلی که نزدیک به دو دهه از حضور فعالانه‌اش در استودیوی خوش‌ذوق ناتی‌داگ می‌گذرد، با ایفای نقشی محوری در ساخت قسمت اول The Last of Us شهرتی همه‌گیر (البته نه به اندازه نیل دراکمن) در صنعت بازی‌های ویدیویی پیدا کرد. دوستی دراکمن و استرلی به جایی رسیده است که اکنون شاهد بهترین قسمت مجموعه «آنچارتد» با مهر و نشان مشترک این دو هستیم. بروس استرلی از همان ابتدا با عملکرد درخشانش به عنوان کارگردان هنری و کارگردان صحنه‌های اکشن در دو قسمت اول مجموعه «آنچارتد»، همواره مورد احترام طرفداران و سونی بوده است.

کنفرانس مطبوعاتی سونی در رویداد Playstation Experience 2016 با غافلگیری دیوانه‌کننده‌ای به اتمام رسید؛ قسمت دوم بازی شاهکار The Last of Us سرانجام با نام The Last of Us Part II در انتهای مراسم سونی با تریلری زیبا و مرموز معرفی شد. الی دیگر آن دختربچه نابالغ گذشته نیست و اکنون در پی انتقامی‌ است که ریشه در تنفر ماجرایی ناگفته دارد. در ادامه می‌توانید باری دیگر به تماشای این ویدیوی زیبا بنشینید:

|

در انتها، اگر به دنبال تریلرهای هیجان‌انگیز نمایش داده شده در کنفرانس مطبوعاتی PSX 2016 با کیفیت 4K و Full HD و نرخ فریم و بیت‌‌ریت بالا هستید، پست ویژه زومجی را از دست ندهید!


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده