نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Fallen Legion سال آینده برای پلی استیشن 4 و ویتا عرضه می‌شود [PSX 2016]

بازی اکشن-نقش‌آفرینی Fallen Legion علاوه بر پلی‌استیشن 4 برای پلی‌استیشن ویتا هم منتشر خواهد شد.

طی رویداد PlayStation Experience 2016 استودیوی یامی یامی تامی (YummyYummyTummmy)، سازنده‌ی Fallen Legion، تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد. به‌گفته‌ی این استودیو، بازی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود؛ ضمن اینکه علاوه بر پلی‌استیشن 4، کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا هم میزبان آن خواهد بود.

قرار است که هریک از دو نسخه‌ی Fallen Legion داستان منحصر به خودشان را داشته باشند. در نسخه‌ی خانگی، بازیکن هدایت شاهزاده‌خانم سسیل را بر عهده می‌گیرد؛ کسی که با وجود اکراه‌اش، به جایگاه فرمانروایی فنیمیا، سرزمینی رو به نابودی، رسیده است. در آن‌سو درحالی‌که سسیل به دنبال آن است تا شکوه را به امپراتوری‌اش بازگرداند، یکی از فرمانداران وی تلاش می‌کند تا با کودتا، تخت پادشاهی را به چنگ بیاورد. در نسخه‌ی ویتا بازی به سراغ این فرماندار می‌رود و ضمن روایت شدن داستان از دید او، حیله‌گری و مهارت وی در استراتژی‌های جنگی به تصویر کشیده می‌شود.

در Fallen Legion تصمیم‌های بازیکنان سرنوشت فنیمیا را تعیین خواهد کرد. سازنده‌ی بازی در این‌باره گفته است:

[به‌عنوان مثال] فرستادن نیروها برای دفاع کردن از یک دهکده، در برابر یورش بربرها، ممکن است قدرت حملات شما را افزایش دهد؛ اما نادیده گرفتن درخواست روستایی‌ها می‌تواند در عوض خط سلامت شما (HP) را طی یک مرحله دوبرابر کند. سریع فکر کنید؛ چرا که انتخاب‌های شما به شکلی برگشت‌ناپذیر در دنیا اثر می‌گذارند و شما تنها ۱۰ ثانیه برای تصمیم‌گیری فرصت دارید!

در «دفاع از دهکده» بازیکنان یک‌راست به خطوط مقدم می‌روند و تنها یک فرصت برای شکست دادن بیگانگان وجود دارد. با پیروزی شما روستا نجات پیدا می‌کند؛ اما با شکست خوردن‌تان بربرها آن را در اختیار می‌گیرند؛ آن‌هم برای همیشه. در این میان، شما می‌توانید به‌جای شتافتن به میدان نبرد، طی دادوستدی سیاه، دهکده را در عوض آیتمی خاص به بربرها بدهید. این تنها یکی از چندین گزینه‌ای است که در Fallen Legion و در جایگاه امپراتور، پیش روی شما قرار دارد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده