نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

نیل دراک‌من: در مورد کیفیت The Last of Us Part 2 به ما اعتماد کنید

نیل دراک‌من، کارگردان The Last of Us Part 2، اعلام کرده که طرفداران نباید نگران کیفیت این دنباله باشند.

قطعا مهم‌ترین اتفاق رویداد PlayStation Experience 2016، معرفی بازی The Last of Us Part 2 بود که دنباله قسمت اول این بازی است و در آن دوباره شاهد حضور جوئل و الی خواهیم بود و البته گیمر‌ها قرار است کنترل الی را در بازی برعهده داشته باشند. پس از کنفرانس خبری سونی، نیل دراک‌من، کارگردان بازی، در پنلی دیگر اطلاعات جدیدی از بازی ارائه کرده است. وی ابتدا اعلام کرد که وقایع بازی چندین سال پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد و الی در این نسخه ۱۹ سال سن دارد.

دراک‌من در ادامه اعلام کرد که به طرفداران حق می‌دهد که نگران کیفیت بازی باشند و بترسند از اینکه نسخه دوم نتواند کیفیتی مشابه قسمت اول ارائه دهد و در نتیجه خاطرات خوب آن‌ها از بازی را خراب کند. با این حال وی اعلام کرد که گیمر‌ها باید به استودیو ناتی‌داگ و تیم سازنده بازی اعتماد داشته باشند:

ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد این دنباله کردیم. می‌دانیم که طرفداران از اینکه قرار است دوباره با این دو کاراکتر همراه شوند، کمی نگران هستند و می‌ترسند که خاطرات خوب‌شان از بازی خراب شود. ولی مطمئن باشید که ما در مورد تمامی جنبه‌های بازی فکر کرده‌ایم و البته باید این مورد را هم بدانید که هیچ‌کس به اندازه ما این کاراکتر‌ها را دوست ندارد و ما اگر حس می‌کردیم که ارائه روایت جدیدی از آن‌ها اشتباه است، هرگز این کار را انجام نمی‌دادیم.

دراک‌من در ادامه اعلام کرد که حضور کاراکتر‌های دیگر در بازی را نیز بررسی کرده است:

من ایده‌های مختلفی را برای این بازی بررسی کردم که در برخی از آن‌ها، قرار بود از کاراکتر‌های دیگری به جای جوئل و الی استفاده کنیم. ولی خب هیچ‌یک از این ایده‌ها جذاب نیستند.

چرا که The Last of Us در مورد این دو کاراکتر است و نسخه دوم بازی هم باید دنباله داستان قسمت اول و به نوعی مکمل آن باشد. به نظرم زمانی که داستان این دو نسخه را در کنار یکدیگر بررسی کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که ما یک روایت بسیار عمیق را تعریف کرده‌ایم.

پس از طرفداران می‌خواهم که به ما اعتماد کنند تا بتوانیم آنچه را که لایق‌شان هستند، ارائه کنیم.

نظر شما در مورد صحبت‌های کارگردان بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده