نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

ویدیو تبلیغاتی جدید هدست پلتینیوم پلی استیشن با تکیه بر ویژگی های آن [PSX 2016]

سونی روز گذشته ویدیو تبلیغاتی جدیدی از هدست ۱۶۰ دلاری بی‌سیم مخصوص پلی‌استیشن منتشر کرد.

یکی از وسایل جانبی تقریبا گران‌قیمت پلی‌استیشن 4، هدست بی‌سیم پلتینیوم پلی‌استیشن است که قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۱۶۰ دلار عرضه شود. در راستای نزدیک شدن به زمان عرضه این هدست، سونی ویدیو تبلیغاتی جدیدی برای آن منتشر کرده است که ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. این هدست علاوه بر طراحی بسیار زیبا، دارای میکروفن دوگانه است. 

این هدست دارای یک طراحی پریمیوم است و برای ساخت آن از مواد بسیار خوبی استفاده شده است تا کاربران کاملا احساس راحتی کنند. این هدست توانایی ایجاد صدای ۷ و یک کاناله مجازی را دارد. علاوه بر تمام این‌ها، هدست پلتینیوم پلی‌استیشن، دارای تکنولوژی صدای سه بعدی نیز است. این هدست همچنین دارای یک ورودی ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال آن به دستگاه‌های دیگر است و از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR نیز پشتیبانی می‌کند.

برای پردازش صدای سه بعدی، هدست پلتینیوم پلی‌استیشن یک گیرنده بی‌سیم نیز دارد. در جعبه این هدست، علاوه بر گیرنده وایرلس، یک کابل ۳.۵ میلی‌متری، یک کیف حمل و یک کابل شارژ میکرو USB قرار دارد. این هدست قیمتی معادل با ۱۶۰ دلار دارد. در انتها نیز می‌توانید تبلیغ سونی را مشاهده کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده