نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵

در The Last of Us Part 2 در نقش الی بازی خواهید کرد

ناتی داگ اعلام کرد که در قسمت دوم بازی The Last of Us شما در نقش شخصیت الی قرار خواهید گرفت.

شب گذشته و در جریان کنفرانس خبری Playstation Experience، سونی در اقدامی دنیای بازی‌های ویدیویی را سورپرایز کرد. رونمایی از The Last of Us: Part 2 را بدون شک باید مهم‌ترین لحظه این کنفرانس دانست. حال ناتی‌داگ، استودیو سازنده بازی، پس از رونمایی از آن اعلام کرده است که در قسمت جدید بازی The Last of Us، شما در نقش الی بازی خواهید کرد. در انتهای تریلر منتشر شده، ما الی را می‌بینیم که می‌گوید که تمام آنها را پیدا می‌کند و از بین می‌برد. با این حال منظور وی از «آنها» اصلا مشخص نیست. هنگامی که از نیل دراکمن سوال پرسیده شد که منظور الی از آنها چه کسی است، وی به صورت مستقیم پاسخی به این سوال نداد. با این حال وی تایید کرد که The Last of Us Part II، بازیکنان به جای جوئل، کنترل شخصیت الی را بر عهده خواهند گرفت. الی در بسته الحاقی Left Behind، شخصیت قابل بازی بود.

دراکمن در ادامه افزود که گیم‌پلی بازی با قسمت اول آن تفاوت‌های فاحشی دارد و اعلام کرد که الی کاملا با جوئل متفاوت است. در ادامه ارائه اطلاعات درباره بازی، دراکمن گفت که در حالیکه بازی اول درباره عشق بین الی و جوئل بود، قسمت دوم درباره نفرت است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که گیمرها این حس را تجربه کنند.

در انتها نیز دراکمن تایید کرد که گوستاو سانتاولالا، آهنگ‌ساز قسمت اول بازی، برای آهنگ‌سازی قسمت دوم نیز باز خواهد گشت و اعلام کرد که بازی در مراحل اولیه ساخت است و تا انتشار آن زمان بسیار زیادی باقی‌مانده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده