نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

جاستیس اسمیت به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 2 پیوست

کمپانی یونیورسال تایید کرد که جاستیس اسمیت به جمع بازیگران فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) اضافه شده است.

جاستیس اسمیت به جمع بازیگران دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) اضافه شد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، اسمیت که بیشتر برای بازی در سریال The Get Down و فیلم سینمایی شهرهای کاغذی (Paper Towns) شناخته شده است، به کریس پرت و برایس دالاس هاوارد که برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در فیلم Jurassic World 2 باز خواهند گشت، پیوسته است. هنوز اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است.

Justice Smith in The Get Down

اسمیت تنها بازیگر جدیدی نیست که به فیلم Jurassic World 2 اضافه شده است، پیش از این، توبی جونز، بازیگر فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger)، و ریف اسپال، بازیگر فیلم پرومتئوس (Prometheusبه جمع بازیگران دنباله فیلم Jurassic World اضافه شده بودند. چندی پیش کالین ترورو، تهیه کننده اجرایی فیلم Jurassic World 2، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم، از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد بود. ترورو پیش از این گفته بود که مجموعه Jurassic World یک سه گانه خواهد بود.

فیلم Jurassic World 2 قرار است دارای عنوان باشد که در زمان دیگری نام رسمی فیلم اعلام خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیو بایونا خواهد بود. او پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم تماس تلفنی هیولا (A Monster Calls)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و غیرممکن (The Impossible) را بر عهده داشته است. کالین ترورو به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه فیلم Jurassic World 2 کار می‌کنند و علاوه بر ترورو، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و توماس تال نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. بایونا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده