نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۹

Death Stranding با موتور استفاده شده در Horizon: Zero Dawn ساخته می‌شود [PSX 2016]

هیدیو کوجیما اعلام کرد که در ساخت Death Stranding از موتور Decima استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که سونی پیش از این هم وعده داده بود، هیدیو کوجیما دقایقی پیش در پنل اختصاصی بازی Death Stranding در رویداد PlayStation Experience 2016 حاضر شد و اطلاعاتی از این بازی ارائه کرد. کوجیما در این پنل گفت که برای ساخت بازی جدید خود، با استودیو گوریلا گیمز همکاری خواهد کرد و از موتور Decima این استودیو که از آن برای ساخت بازی Horizon: Zero Dawn نیز استفاده شده است، در ساخت بازی جدید خود بهره خواهد برد.

در جریان این پنل همچنین مارک سرنی، مهندس ارشد سونی، و هرمن هلست، از اعضای گوریلا گیمز، نیز حاضر بودند. سرنی در این پنل توضیحاتی پیرامون سفری که همراه با کوجیما داشت، ارائه کرد:

متاسفانه آقای کوجیما نمی‌توانستند از تکنولوژی که در محل کار قبلی‌شان داشتند، برای ساخت بازی جدید خود استفاده کنند. به همین دلیل هم من و ایشان سفر مشترکی با هدف پیدا کردن یک موتور بازیسازی مناسب داشتیم.

در جریان پنل بازی Death Stranding، کوجیما اعلام کرد که در این بازی شاهد حضور کاراکتر‌های مونث نیز خواهیم بود. با این حال هنوز زمان رونمایی از آن‌ها فرا نرسیده است. به‌علاوه یک نسخه جدید از تریلر دوم بازی نیز به نمایش درآمد که موسیقی متفاوتی نسبت به تریلر به نمایش درآمده در The Game Awards 2016 دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود HD720p

کوجیما در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز تایید کرد کاراکتری که نقش وی را مدس میکلسن ایفا می‌کند، شخصیت منفی بازی خواهد بود و تریلر دوم بازی هم گرافیک واقعی آن روی پلی‌استیشن 4 پرو را نشان می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده