// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

بروزرسانی بزرگ بازی Hitman در راه است

با بروزرسانی جدید بازی هیتمن، می‌توانید در حالت آفلاین به آیتم‌هایی که بدست می‌آورید دسترسی داشته باشید.

یکی از مشکلات بزرگ بازی Hitman این است که آیتم‌هایی را که بدست می‌آورید، به‌دلیل ثبت شدن در اکانت شما و متصل بون به‌سرورهای بازی نمی‌توانستید در بخش آفلاین استفاده کنید. حال استودیو آی‌او اینتراکتیو، سازنده بازی هیتمن، اعلام کرده که یک بروزرسانی بزرگ برای بازی در نظر گرفته شده است.

در جریان این بروزرسانی کاربران می‌توانند با خیال راحت درحالتی که آفلاین هستند به‌بازی کردن پرداخته و آیتم‌هایی که باز کرده‌اند را در بازی استفاده کنند. به‌عبارتی برای استفاده از آیتم‌های خود دیگر نیازی به آنلاین بودن و اتصال به سرورهای بازی نیست. این آیتم‌های شامل تمامی‌ آیتم‌های Mystery، اسلحه‌ها، ابزارها، آیتم‌های شروع کننده بازی و آیتم‌های حاصل از کشتن هدف‌های گریزان می‌شود.

جدیدترین بروزرسانی بازی هیتمن مربوط به بروزرسانی ماه نوامبر و عرضه آخرین قسمت از این بازی بود که برای پلی‌استیشن 4 ۲.۴ گیگابایت برای ایکس‌باکس وان ۱۳.۶۶ گیگابایت و برای رایانه‌های شخصی ۲.۱ گیگابایت بود. همچنین در آخر استودیو سازنده اعلام کرده که بروزرسانی بعدی که مربوط به تغییرات کلی بازی است در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) منتشر خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده