// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

اینفوگرافیک Titanfall 2: محبوب ترین تایتان‌ها و سلاح ها

استودیو ریسپاون اینتر‌تینمت اینفو‌گرافیک جدید برای بازی Titanfall 2 با محوریت آمار بخش چند‌نفره این بازی منتشر کرده است.

اواخر ماه اکتبر بود که بازی تیر‌اندازی اول‌شخص Titanfall 2، محصول استودیو ریسپاون اینتر‌تینمت و کمپانی الکترونیک آرتز بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال استودیو مذکور آمار بخش چند‌نفره بازی Titanfall 2 را در قالب یک اینفو‌گرافیک منتشر کرده است.

اولین نکته‌ای که در این اینفو‌گرافیک به چشم می‌خورد، تایتان‌های محبوب بازیکنان بر‌اساس مقدار زمانی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این سه تایتان عبارتند از «تون» (Tone)، «آیون» (Ion) و «لیژن» (Legion). در بین سلاح‌های بازی Titanfall 2، سه سلاح R-201 Carbine ،CAR و Hemlock بیش از دیگر اسلحه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از دیگر آمار جالب منتشر شده می‌توان به ۱۱۴ میلیون تایتان فرا‌خوانده شده و ۱۴۶ میلیون کیلومتر راه‌پیمایی توسط پایلوت‌ها اشاره کرد. در مقام مقایسه باید گفت که این عدد تقریبا برابر است با فاصله زمین تا خورشید. اینفو‌گرافیک بخش چند‌نفره بازی Titanfall 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

TitanFall 2

اگر قصد خرید بازی Titanfall 2 را داشته، اما ترجیح می‌دهید بخش چند‌نفره این بازی را امتحان کنید، تا فردا فرصت دارید که از تجربه رایگان و بدون محدودیت از لحاظ سلاح‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های بخش مذکور  بر روی هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های لذت ببرید. همچنین بروز‌رسانی Angel City's Most Wanted شامل ریمستر نقشه Angel City از بازی Titanfall 1 نیز در دسترس بازیکنان خواهد بود. علاوه بر این، میزان پیشرفت نیز به نسخه کامل منتقل خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید بازی Titanfall 2 را با قیمت ۳۶ دلار بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و با قیمت ۴۰ دلار بر روی رایانه‌های شخصی خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده