// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

فهرست مورد انتظارترین فیلم های سال از دید کاربران سایت فندنگو

همراه نتایج نظرسنجی وبسایت فندنگو درباره‌ی موردانتظارترین فیلم‌های ۲۰۱۷ باشید.

هیچ شکی در این نیست که چیزی که چرخ باکس آفیس و کمپانی‌های غول‌پیکر فیلم‌سازی هالیوودی را می‌چرخاند و چیزی که جیب‌های تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران را پرپول نگه می‌دارند، تماشاگران هستند. البته که نظر منتقدان می‌تواند روی استقبال از یک فیلم تاثیرگذار باشد، اما در نهایت اگر شما بتوانید با یک کمپین تبلیغاتی پرزرق و برق مردم را راضی نگه دارید بارتان را بسته‌اید. این در حالی است که کلا برندهای شناخته‌شده، دنیاهای مشهور، مجموعه‌های پرطرفدار و کاراکترهای آشنا هم کارتان را در این زمینه آسان می‌کنند. پس، همیشه اطلاع پیدا کردن از ذائقه‌ی عموم مردم اهمیت دارد. هر ساله در کنار فهرست موردانتظارترین فیلم‌های منتقدان و متخصصان در سال جدید، تماشاگران هم فهرست خودشان را منتشر می‌کنند. مدتی پیش وبسایت فروش بلیت فندنگو، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های آنلاین فروش بلیت فیلم در امریکای شمالی، مثل هر سال نظرسنجی‌ای بین کاربران و مشتریانش برگزار کرد تا موردانتظارترین فیلم‌ها و بازیگرانشان در سال پیش‌رو را انتخاب کنند. خب، بگذارید نگاهی به نتایج این نظرسنجی انداخته و ببینیم مردم در سال ۲۰۱۷ بیشتر از هرچیزی منتظر تماشای چه فیلم‌هایی هستند:

 

موردانتظارترین فیلم‌ها

۱- جنگ ستارگان: اپیزود هشتم (Star Wars: Episode VIII)

۲- نگهبانان کهکشان: جلد دوم (Guardians of Galaxy Vol. 2)

۳- دیو و دلبر (Beauty and the Beast)

۴- واندروومن (Wonder Woman)

۵- مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

۶- لیگ عدالت (Justice League)

۷- سریع و خشمگین ۸ (The Fate of the Furious)

۸- پنجاه طیف تاریک‌تر (Fifty Shades Darker)

۹- لوگان (Logan)

۱۰- من نفرت‌انگیز ۳ (Despicable Me 3)

در شاخه‌ی موردانتظارترین فیلم‌ها با نتایج قابل‌انتظاری طرف هستیم. سه فیلم اول که شامل اپیزود هشتم «جنگ ستارگان»، «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» و «دیو و دلبر» می‌شوند، فیلم‌هایی هستند که احتمالا در پایان سال ۲۰۱۷، از آنها به عنوان پرفروش‌ترین بیگ پروداکشن‌های سال یاد خواهیم کرد. فقط تنها نکته‌ای که درباره‌ی محل قرارگیری این ۱۰ فیلم در آینده با تغییر بزرگی روبه‌رو خواهد شد، محل قرارگیری «من نفرت‌انگیز ۳» است. با توجه به فروش سرسام‌آور «من نفرت‌انگیز»های قبلی، «مینیون‌ها» (یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ) و «زندگی مخفی حیوانات خانگی» (پنجمین فیلم پرفروش ۲۰۱۶)، احتمال اینکه «من نفرت‌انگیز ۳» در پایان سال ۲۰۱۷ بالاتر از جلد دوم «نگهبانان کهکشان»، تبدیل به دومین فیلم پرفروش سال شود، خیلی بالاست.

نکته‌ی قابل‌توجه‌ بعدی فهرست این است که «واندروومن» در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر اکران دی‌سی کامیکس یعنی «لیگ عدالت» قرار دارد. با توجه به اینکه دی‌سی تا حالا موفق نشده اعتماد طرفدارانش در رابطه با سوپرمن و بتمن و دار و دسته‌شان را جذب کند و از آنجایی که همیشه احتمال خراب شدن فیلم‌های شلوغ و پرکاراکتر بیشتر است، ظاهرا اکثر طرفداران امید بیشتری به اولین فیلم پرنسس آمازونی دی‌سی دارند. این موضوع باری دیگر ثابت می‌کند که چرا حضور کوتاه واندروومن در دقایق پایانی «بتمن علیه سوپرمن» موثرتر از حضور کامل بتمن و سوپرمن بود. تحلیلگران فکر می‌کنند «واندروومن» در صورت خوب بودن، شانس این را دارد تا جزو چهار فیلم پرفروش سال هم قرار بگیرد. یادمان نرود که «جوخه‌ی انتحار» با وجود افتضاح بودن به نهمین فیلم برتر دنیا تبدیل شد!

بله، مطمئنا تعدادی از موردانتظارترین فیلم‌های شما در این فهرست نیستند. در چنین نظرسنجی‌هایی همیشه دنباله‌ها و فرانچایزهای بزرگ قدرت بیشتری در جذب رای مردم دارند. دقیقا به خاطر همین است که خبری از فیلم فانتزی جدید لوک بسون یعنی «والرین: شهر هزاران سیاه» یا «دانکرک»، اکشن جنگی کریستوفر نولان نیست. ناگفته نماند که فیلم‌هایی که زودتر اکران می‌شوند شانس بیشتری برای قرار گرفتن در این فهرست دارند. بنابراین اگرچه «لوگان» در رده‌ی نهم قرار دارد و خبری از «ثور: راگناروک» نیست، اما اگر همراهی خدای رعد با هالک بیشتر از آخرین حضور وولورین نفروشد، کمتر نخواهد بود. نکته‌ی بعدی این است که اگرچه خبری از دنباله‌هایی مثل «ترنسفورمرها: آخرین شوالیه» و «دزدان دریای کاراییب: مردان مُرده قصه نمی‌گویند» در اینجا نیست، اما هر دو از جمله فیلم‌هایی هستند که از همین حالا جایگاه ویژه‌ای در بالای جدول‌های پرفروش‌ترین‌ها رزرو کرده‌اند. «آخرین شوالیه» درست مثل قسمت قبلی «ترنسفورمرها» احتمالا حضور پررنگی در بازارهای خارجی خواهد داشت و چه کسی است که به قسمت جدید «دزدان دریایی کارییب» نه بگوید!

 

موردانتظارترین بازیگر زن

۱-اما واتسون / «دیو و دلبر» و «سیرکل» (The Circle)

۲-دیزی ریدلی/ «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» و «قتل در قطار سریع السیر شرق» (Murder on the Orient Express)

۳-جنیفر لارنس / «گنجشک قرمز» (Red Sparrow) و «مادر» (Mother)

۴-هلی بری / «گینگزمن: حلقه‌ی طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) و «آدم‌ربایی» (Kidnap)

۵-شارلیز ترون / «سریع و خشمگین ۸»، «سردترین شهر» (The Coldest City) و «تالی» (Tully)

حتما دلیلی دارد که «دیو و دلبر» در شاخه قبلی و این شاخه در بالاترین جایگاه ممکن قرار گرفته است و حتما دلیلی دارد که کارشناسان فکر می‌کنند این فیلم در ماه مارس آینده، گیشه‌ها را به آتش خواهد کشید. تمام اینها به خاطر این است که دیزنی در زمینه‌ی انتخاب بازیگر برای بازسازی لایو اکشن جدیدش توی خال زده است. اِما واتسون به خاطر «هری پاتر»، به عنوان ستاره‌ی بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه نسل گذشته شناخته می‌شود. این در حالی است که انیمیشن «دیو و دلبر» هم به عنوان یکی از پدیده‌های فرهنگی فراموش‌ناشدنی نسل قبل‌تر از «هری پاتر» شناخته می‌شود. حالا ترکیب این دو عنصر یعنی پیر و جوان هیچ دلیلی برای هیجان‌زده‌نبودن برای جدیدترین بازسازی دیزنی ندارند.

در رده‌ی دوم دیزی ریدلی قرار گرفته است که خب، وقتی اپیزود هشتم «جنگ ستارگان» موردانتظارترین فیلم سال باشد، او هم باید یکی از موردانتظاترین بازیگران سال نام بگیرد. اما تنها فیلمی که از ریدلی در سال ۲۰۱۷ خواهیم دید، به تکرار نقشش به عنوان رِی خلاصه نمی‌شود. اسم او به عنوان بازیگر فیلم کاراگاهی «قتل در قطار سریع السیر شرق» هم آمده است. فیلمی براساس یکی از مشهورترین رمان‌های آگاتا کریستی که شخصیت اصلی‌اش هرکول پوآوری خودمان است. و البته مگر می‌شود خبری از اسم جنیفر لارنس در چنین فهرستی نباشد. مخصوصا با توجه به اینکه دو فیلمی که در سال ۲۰۱۷ با حضور او منتشر می‌شوند هم فیلم‌های کنجکاوی‌برانگیزی هستند. اولی تریلر «گنجشک قرمز» است که به رابطه‌ی عاشقانه‌ی یک جاسوس روسی با یک مامور CIA می‌پردازد و توسط فرانسیس لارنس، کارگردان سه قسمت از مجموعه‌ی «هانگر گیمز» ساخته می‌شود و دومی هم «مادر»، ساخته‌ی جدید دارن آرنوفسکی است که امیدارمان می‌کند آیا این فیلم می‌تواند به دور از بلاک‌باسترها به نقشی قابل‌توجه برای لارنس تبدیل شود یا نه.

شگفتی این فهرست هلی بری است که موردانتظارترین نقش‌هایش در سال ۲۰۱۷، نقشی مکمل در دنباله‌ی اکشن «گینگزمن» و نقش اول تریلر «آدم‌ربایی» است. «آدم‌ربایی» فیلمی است که به خاطر ورشکست شدنِ کمپانی سازنده‌اش زمان نمایشش بارها و بارها عقب افتاده است و شاید به همین دلیل است که مردم انتظار دیدن هلی بری که در نقش مادری که برای نجات پسرش از دست آدم‌رباها به سیم آخر می‌زند، هستند. نهایتا به شارلیز ترونی می‌رسیم که بعد از «مکس دیوانه: جاده‌‌ی خشم» به پای ثابت این جور فهرست‌ها تبدیل شده است. مخصوصا با توجه به اینکه او در ۲۰۱۷ علاوه‌بر قسمت هشتم «سریع و خشمگین»، تریلر «سردترین شهر» را هم در نوبت اکران دارد. فیلمی به کارگردانی دیوید لیچ که این روزها بیشتر از هرچیزی به خاطر کار بر روی «جان ویک» و همچنین به دست گرفتن کارگردانی «ددپول ۲» شناخته می‌شود. حالا تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا فقط فیلم‌های بیگ پروداکشن این بازیگران مورد توجه قرار می‌گیرند یا آثار کم‌خرج‌تری مثل «گینگزمن: حلقه‌‌ی طلایی»، «گنجشک قرمز» و «سردترین شهر» به اندازه‌ی فیلم‌های پرخرج مورد استقبال تماشاگران قرار می‌گیرند؟

موردانتظارترین بازیگران مرد

۱-کریس پرت / «نگهبانان کهکشان: جلد دوم»

۲-دواین جانسون/ «جومانجی» (Jumanji)، «سریع و خشمگین ۸» و «گارد ساحلی» (Baywatch)

۳-هیو جکمن / «لوگان» و «بزرگ‌ترین شومن» (The Greatest Showman)

۴-ادریس آلبا / «برج تاریک» (The Dark Tower)، «ثور: راگناروک» و «بازی مالی» (Molly’s Game)

۵-کریس همسورث / «ثور: راگناروگ»

موردانتظارترین بازیگر مرد و یکی از موردانتظارترین بازیگران زن مردم در حالی کریس پرت و جنیفر لارنس هستند که این دو به تازگی در علمی‌-تخیلی «مسافران» روی پرده‌ی سینماها هستند. فیلمی که با استقبالی که از حضور دو نفره‌ی چنین ستاره‌هایی انتظار داریم روبه‌رو نشده است. پس، چرا فیلمِ بازیگرانی که در رتبه‌های بالای این فهرست حضور دارند باید به یک بمب بلامنازع تبدیل نشود؟ نکته این است که این روزها دیگر ستاره‌ها به تنهایی قدرت کشاندن تماشاگران به سینماها را ندارند. ستاره‌های پولساز فقط در صورتی پولساز هستند که در مجموعه‌هایشان حضور داشته باشند و در بیرون از آن مجموعه‌ها، قدرت پولسازی‌شان را از دست می‌دهند. به عبارت دیگر اسم کاراکترهای آنها از اسم خودشان پرطرفدارتر است. چنین چیزی فقط به پرت و لارنس خلاصه نمی‌شود. به خاطر همین است که فیلمی با حضور کریس همسورث در نقش ثور جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال قرار می‌گیرد و فیلم‌های دیگرش مثل «بلک‌هت» و «در قلب دریا» با شکست تجاری مواجه می‌شوند.

البته چنین چیزی درباره‌ی همه‌ی بازیگران صدق نمی‌کند. مثلا در همین فهرست ما کسی مثل دواین جانسون و هیو جکمن را داریم که فقط محبوبیتشان به یک کاراکتر و یک مجموعه محدود نمی‌شود. دواین جانسون در سال ۲۰۱۷ «جومانجی»، قسمت هشتم «سریع و خشمگین» و «گارد ساحلی» را برای اکران دارد. در حالی که موفقیت «سریع و خشمگین» تضمین شده است، حضور دواین جانسون یکی از عناصری است که به خاطر آن می‌توان به استقبال بیش از حد معمول از دو فیلم دیگر امیدوار بود. هیو جکمن هم یکی از فاکتورهای موفقیت «لوگان» و فیلم زندگینامه‌ای «بزرگ‌ترین شومن» که به زندگی موسس یکی از مشهورترین سیرک‌های دنیا می‌پردازد تبدیل خواهد شد.

در نهایت ادریس آلبا را داریم که به دو دلیل حضورش در این فهرست قابل‌درک است. او در سال ۲۰۱۶ با صداپیشگی در «در جستجوی دوری»، «زوتوپیا» و «کتاب جنگل» و همچنین به عهده گرفتن نقش آنتاگونیست «پیشتازان فضا: فراتر»، در فیلم‌هایی حضور داشته که در مجموع ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون دلار از سرتاسر دنیا کسب کرده‌اند. این در حالی است که اقتباس «برج تاریک» از روی رمان‌های استیفن کینگ هم یکی از موردانتظارترین فیلم‌هایی است که بالاخره بعد از سال‌ها دارد به حقیقت تبدیل می‌شود. دیگر فیلم آلبا در کنار «ثور: راگناروک»، درام «بازی مالی» است که در آن با جسیکا چستین هم‌بازی شده است.

 

موردانتظارترین ستاره‌های زن جوان

۱-گال گدوت / «واندروومن» و «لیگ عدالت»

۲-زیندیا / «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «بزرگ‌ترین شومن»

۳-الیزابت دبیکی / «نگهبانان کهکشان: جلد دوم»

۴-پریانکا / «گارد ساحلی»

۵-سوفیا بوتلا / «مومیایی» و «سردترین شهر»

چیزی که تاکنون باید درباره‌ی این فهرست شک‌تان را برمی‌انگیخت و یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این نظرسنجی‌های مردمی این است که رای‌دهندگان خودِ بازیگران را انتخاب نمی‌کنند، بلکه فیلم‌های موردعلاقه‌شان که این بازیگران در آنها حضور دارند را انتخاب می‌کنند. این موضوع بیشتر از هرچیزی درباره‌ی فهرست بازیگران این شاخه توی چشم است. برای مثال کسی مثل زیندیا فقط برای چند لحظه در تریلر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به عنوان معشوقه‌ی احتمالی پیتر پارکر حضور داشته است یا اگرچه الیزابت دبیکی بازی خوبی در «گتسبی بزرگ» و «مردی از آنکل» داشته و به تازگی هم در مینی‌سریال «مدیر شیفت شب» که سروصدای زیادی به پا کرد، حاضر بوده، اما او در جلد دوم «نگهبانان کهکشان» نقش پررنگی ندارد که بخواهیم برای او هیجان‌زده باشیم. بماند که امکان دارد به خاطر گریم سنگینش اصلا متوجه‌ی حضور او هم نشویم! پس، کاملا مشخص است که مردم فقط به خاطر علاقه‌ای که به فیلم‌های این بازیگران دارند، آنها را انتخاب کرده‌اند. خبر خوب این است که دیدن «بزرگ‌ترین شومن» و «سردترین شهر» به عنوان دوتا فیلم غیربلاک‌باستری که به خاطر ستاره‌ها و بازیگران مکملش مورد توجه قرار گرفته‌اند، نشان می‌دهد که باید در ۲۰۱۷ انتظار داشته‌ باشیم که این دو فیلم در میان آثار غیربلاک‌باستری توفیق بیشتری کسب کنند.

 

موردانتظارترین ستاره‌های مرد جوان

۱-تام هالند / «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»

۲-دن استیونز / «دیو و دلبر» و «مردی که کریسمس را اختراع کرد» (Man Who Invented Christmas)

۳-ازرا میلر / «لیگ عدالت»

۴-آر.جی سایلر / «پاور رنجرز» (Power Rangers)

۵-دنیل کالویا / «برو بیرون» (Get Out)

این شاخه هم فرقی با قبلی نمی‌کند. تنها ویژگی این فهرست حضور دنیل کالویا جزو پنج ستاره‌ی جوان مورد انتظار برای فیلم ترسناک «برو بیرون» است. سران استودیوی یونیورسال به عنوان پخش‌کننده‌های این فیلم باید کمی خوشحال باشند که فیلمشان تا این حد در محدوده‌ی دید اکثر تماشاگران قرار دارد. چون حضور یک بازیگر سیاه‌پوست در این لیست که به‌طور میانگین فرصت کمتری برای دیده شدن در رسانه‌ها دارد و در فیلم کم‌خرجی بازی کرده، غافلگیرکننده است. مخصوصا وقتی یکی از رقیب‌های او تارون اجرتونی است که امسال اکشن پرخرجی به اسم «گینگزمن: حلقه‌ی طلایی» را برای نمایش دارد. حالا آیا تمام اینها به معنی است که وقتی «برو بیرون» در ماه فوریه روی پرده رفت، باید انتظار موفقیت آن را داشته باشیم؟ بقیه‌ی افراد این لیست هم فقط به خاطر حضور در بیگ پروداکشن‌ها در اینجا حضور دارند، چون مطمئنا دن استیونز و اِزرا میلر به خاطر طرفداران بی‌شمار فیلم‌هایی مثل «میهمان» (The Guest) و «باید درباره‌ی کوین حرف بزنیم» (We Need to Talk about Kevin) وارد این لیست نشده‌اند!

 

موردانتظارترین کاراکترهای کامیک‌بوکی

۱-واندروومن / «واندروومن» و «لیگ عدالت»

۲-بچه گروت / «نگهبانان کهکشان: جلد دوم»

۳-وولورین / «لوگان»

۴-مرد عنکبوتی / «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»

۵-ثور / «ثور: راگناروک»

این نتایج نیازی به توضیح دادن ندارند. «واندروومن» اولین فیلم واندروومنی است که ساخته شده و حتی می‌توان گفت اولین فیلمی با حضور یک ابرقهرمان زن در نقش اصلی است و البته باز هم باید بگویم که واندروومن تاکنون یکی از نکات مثبت دنیای سینمایی دی‌سی بوده است. در رده‌ی دوم بچه گروت قرار دارد که خب، راستش را بخواهید گروت بالغ همین‌طوری یکی از بامزه‌ترین ویژگی‌های قسمت اول «نگهبانان کهکشان»‌ بود، حالا شما تصور کنید نسخه‌ی بچه‌ی گروت چقدر بامزه‌تر و دیوانه‌کننده‌تر است! در این میان، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را داریم که هیچ دلیلی به جز اینکه این یک فیلم اسپایدرمنی است برای هیجان‌زده بودن برای آن لازم نداریم. «لوگان» آخرین فیلم وولورین است که طبق تریلر و تصاویری که از فیلم منتشر شده، این آخرین‌‌بودن نوید یکی از متفاوت‌ترین و جدی‌ترین و تاریک‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی را هم می‌دهد و این انتظار برای دیدن آن را چندبرابر کرده است. در نهایت «راگناروک» را داریم. فقط به خاطر اینکه در زمان اکران این فیلم، از آخرین‌باری که ثور را در دنیای سینمایی مارول دیده‌ایم حدود ۲ سال و نیم گذشته است. عدم حضور بتمن و سوپرمن و فلش در اینجا نشان می‌دهد که طرفداران در هیجان‌زده شدن برای «لیگ عدالت» احتیاط را سر لوحه‌ی کارشان قرار داده‌اند و منتظرند تا ببینند اول «واندروومن» چه چیزی در چنته دارد! وای به روزی که «واندروومن» همان فیلمی از آب دربیاید که همه دوست دارند. آن زمان است که این فیلم به همان موتوری تبدیل می‌شود که هیجان طرفداران برای «لیگ عدالت» را صدبرابر می‌کند. چه هیاهویی خواهد شد!

 

موردانتظارترین کمدی‌ها

۱-پیچ پرفکت ۳ (Pitch Perfect 3)

۲-گارد ساحلی (Baywatch)

۳-ربوده‌شده (Snatched)

۴-دعوا (Fist Fight)

۵-نبرد جنسیت‌ها

بالاتر گفتم که در زمینه‌ی مجموعه‌های غول‌پیکر و کاراکترهای شناخته‌شده، ستاره‌ها در درجه‌ی دوم اهمیت قرار می‌گیرند. اما این به این معنی نیست که ستاره‌ها دیگر درخشندگی مجذوب‌کننده‌شان را از دست داده‌اند. در زمینه‌ی فیلم‌های کوچک‌تر، این ستاره‌ها هستند که آنها را در جلوی دید قرار می‌دهند. در شاخه‌ی موردانتظارترین کمدی‌ها، منهای «پیچ پرفکت ۳» و «گارد ساحلی» که فرانچایز هستند، سه‌تای دیگر به خاطر ستاره‌هایشان در اینجا حضور دارند و حتی می‌توان گفت چنین چیزی درباره‌ی هر پنج‌تایشان هم صدق می‌کند. گروه بازیگران «پیچ پرفکت ۳» شامل آنا کندریک و رِبل ویلسون می‌شوند. «گارد ساحلی» فقط از محبوبیت منبع اقتباسش که یک سریال کنسل‌شده‌ اما محبوب قدیمی است بهره نمی‌برد، بلکه کسانی مثل دواین جانسون و زک افرون را به عنوان ستاره‌های اصلی‌اش دارد. اِمی شومر و گولدی هاون نقش‌های اصلی «ربوده‌شده» را برعهده دارند. آیس کیوب و چارلی دِی در «دعوا» حضور دارند و در «نبرد جنسیت‌ها» (که درباره‌ی مسابقه‌ی واقعی تنیس بین بیلی جین کینگ و بابی ریگز است) اِما استون و استیو کارل حضور دارند. فیلمی که حتی هنوز تاریخ اکران دقیقش هم اعلام نشده است. خلاصه به این نتیجه می‌رسیم که تنور ستاره‌ها کماکان در دنیای کمدی‌های کم‌خرج‌تر داغِ داغ است و خوب است که می‌بینیم این لیست برخلاف قبلی‌ها، شامل محصولاتی از اکثر استودیوهای مهم مثل یونیورسال، پارامونت، فاکس و برادران وارنر می‌شود.

 

موردانتظارترین تریلرهای ترسناک‌

۱-بیگانه: کاوننت (Alien: Covenant)

۲-آن (It)

۳-شکاف (Split)

۴-برو بیرون (Get Out)

۵-درمانی برای سلامتی (A Cure for Wellness)

بالاخره در میان فیلم‌های ترسناک هم مثل کمدی‌ها، دوتا فرانچایز و آی‌پی بزرگ رده‌ی اول و دوم را به خودشان اختصاص داده‌اند و سه‌تای دیگر را هم پروژه‌های اورجینال استودیو‌های مختلف تصاحب کرده‌اند. با توجه به غافلگیری عجیب و غریبی که فیلم‌های ترسناک در جریان ۲۰۱۵ به راه انداختند، هرکدام از این فیلم‌ها پتانسیل این را دارند تا به موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای دست پیدا کنند. «بیگانه: کاوننت» به تازگی با اولین تریلرش هوش از سر طرفداران برد و «آن» هم فقط به یک تریلر نیاز دارد تا آتشِ وحشت خاموش‌نشدنی رمان کلاسیک استیفن کینگ را روشن کند. «شکاف»، جدیدترین فیلم ام. نایت شیامالان که در آن جیمز مک‌آووی نقش یک آدم‌ربای چندشخصیتی را بازی می‌کند، در نمایش‌های اولیه‌اش با استقبال روبه‌رو شده است و تریلر روانشناختی «درمانی برای سلامت» که حال‌و‌هوای «شاتر آیلند»واری دارد هم عالی به نظر می‌رسد. نکته‌ی جالب این شاخه این است که «شکاف» و «برو بیرون» محصول یونیورسال/بلام‌هواس هستند، در حالی که «کاوننت» و «درمانی برای سلامت» هم از سوی فاکس هستند.

خیلی خب، حالا موردانتظارترین فیلم‌ها، بازیگران و کاراکترهای کامیک‌بوکی شما در سال ۲۰۱۷ چه هستند؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده