نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

بتسدا: The Elder Scrolls VI قرار نیست در سال ۲۰۱۷ عرضه شود

بتسدا اخیرا به پیش‌بینی‌های مایکل پچر از سال ۲۰۱۷ واکنش نشان داده و گفته که قرار نیست در این سال The Elder Scrolls VI عرضه شود.

چندی پیش بود که مایکل پچر، تحلیل‌گر معروف، طی مصاحبه‌ای با سایت گیم اینداستری، اعلام کرد که احتمالا در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه نسخه جدیدی از سری نقش آفرینی محبوب الدر اسکرولز یعنی The Elder Scrolls VI خواهیم بود. وی در این مورد با کمی چاشنی طنز گفت:

من پیش‌بینی می‌کنم که در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه بازی The Elder Scrolls VI باشیم. البته خیلی دوست داشتم بتوانم این پیش‌بینی را در مورد Half Life 3 نیز انجام دهم. ولی خب حس می‌کنم که ولو هنوز فاصله زیادی تا ساخت این بازی دارد ولی بتسدا خیلی به عرضه نسخه جدید الدر اسکرولز نزدیک شده است.

اما به نظر می‌رسد که این پیش‌بینی پچر درست نباشد. چرا که پیت هاینز، مسوول امور مالی بتسدا، با انتشار یک توییتر و خطاب قرار دادن وی گفت:

مایکل پچر عزیز متاسفانه باید بگویم که در این مورد کاملا در اشتباه هستی. باید کمی بیش‌تر به صحبت‌های من یا تاد هاوارد که گفته بودیم این بازی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد دقت کنی!

به هر حال سری الدر اسکرولز جزو محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی است و قطعا نسخه جدیدی از آن نیز عرضه خواهد شد. اما چیزی که مشخص است اینکه نباید در سال ۲۰۱۷ انتظار تجربه نسخه جدید این بازی را داشته باشیم.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده