// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

در رویداد CES 2017 اطلاعات بیشتری از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر خواهد شد

در رویداد CES 2017 باید شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Mass Effect: Andromeda باشیم.

استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Andromeda، از طریق یک توییت اعلام کرده که در رویداد CES 2017 و با همکاری انویدیا، اطلاعات بیشتری از دنیای بازی و گیم‌پلی Mass Effect: Andromeda منتشر خواهد شد. کنفرانس انویدیا در رویداد CES 2017 در تاریخ ۱۴ دی ماه (۴ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) برگزار می‌شود.

ظاهرا جدای از ارائه اطلاعات در مورد محیط و گیم‌پلی، اطلاعات دیگری را شاهد نخواهیم بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این رویداد در دسترس نیست و طبق صحبت‌های جن سون هوانگ، مدیر عامل انویدیا، در این رویداد قرار است شاهد ارائه اطلاعاتی پیرامون تکنولوژی‌های جدید، هوش مصنوعی، اتومبیل‌های خود ران و بازی‌های ویدیویی باشیم.

همچنین مدتی پیش زومجی به تحلیل اولین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی Mass Effect: Andromeda پرداخت که می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید. محمد رضا صحرایی در بخشی از تحلیل خود می‌گوید:

بایوور اشاره کرده است که در مس‌افکت آندرومدا شاهد برخی از نژاد‌هایی که پیش از این آن‌ها را ملاقات کرده‌ایم خواهیم بود در همان اوایل تریلر در کنار سارا رایدر یک تورین و کورگن را مشاهده کردیم که به نظر می‌رسد از خدمه‌های تمپست بودند و شما می‌توانید از آن‌ها در ماموریت‌های متنوعی که دارید استفاده کنید. آندرومدا یک مکان جدید است که بسیاری از نقاط آن را شما باید کشف کنید و البته احساس هم نکنید که در هر جایی از شما به خوبی پذیرایی شود! هر چه که باشد شما یک نژاد جدید در این کهکشان محسوب می‌شود و این خود شما هستید که اتفاقات بازی را رقم می‌زنید از قدرت صحبت‌کردنتان استفاده کنید و در اکثر سیارات یک متحد و دوست قوی داشته باشید یا با قدرت‌نمایی بیهوده به تعداد دشمنتان اضافه کنید همچنین در آندرومدا شاهد نژاد‌های بومی و کاملا جدید نیز خواهیم بود که از جمله مواردی که تاکنون توسط سازندگان از آن‌ نام برده شده است می‌توان به کِت‌‌ها اشاره کرد که اصلی‌ترین دشمنان شما در آندرومدا هستند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده