نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

پیش فروش The Last Guardian از حد انتظار سونی بهتر است

گویا بازی The Last Guardian از لحاظ میزان پیش‌خریدها بالاتر از سطح برآوردهای سونی ظاهر شده است.

چند روز دیگر The Last Guardian پس از سال‌ها به دست چشم‌انتظاران‌اش می‌رسد. در این میان، پیش‌خریدهای بازی آن‌چنان خوب بوده که حتی سونی هم انتظار آن را نداشته است. جو پالمر، مدیر محصول سونی، طی گفت‌وگو با وب‌سایت MCV در این‌باره گفت:

نمی‌توانم به جزئیات اشاره کنم؛ اما می‌توانم بگویم که پیش‌خریدهای The Last Guardian در حال پیشی گرفتن از سطح انتظارات هستند.

او این‌طور ادامه داد:

ما به‌ویژه نظاره‌گر واکنش بسیار مثبتی نسبت به نسخه‌ی Collector’s Edition بوده‌ایم؛ نسخه‌ای که با وجود قیمت بالاترش ثابت می‌کند که شور و شوق عظیمی برای بازی وجود دارد.

با این تفاسیر، ظاهراً سونی نمی‌خواهد تنور بازی را از این داغ‌تر کند. به‌گفته‌ی پالمر:

زمانی که روی یک بازی کار می‌کنید که سطح انتظارات از آن تا این اندازه بالا است، غیرممکن است که فشار ناشی از [تلاش برای] برآورده کردن انتظارات بازیکن را در نظر نگیرید… با توجه به اینکه مخاطبان زمانی طولانی چشم‌به‌راه این [بازی] بوده‌اند، ما تلاش کرده‌ایم تا از دامن زدن به هایپ جلوگیری کنیم. ما می‌خواهیم مردم از بابت اینکه بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد هیجان‌زده باشند؛ نه به‌دلیل ماجرای پیچیده‌ی توسعه یافتن آن.

مراحل تولید The Last Guardian از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و بازی هم اولین‌بار در نمایشگاه E3 2009 به نمایش درآمد. در آن زمان، بازی برای پلی‌استیشن 3 معرفی شد و قرار بود که در سال ۲۰۱۱ به بازار راه پیدا کند. اینک The Last Guardian از روز ۱۶ آذرماه برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده