نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

هیدئو کوجیما: تریلر جدید Death Stranding پر از نکته‌های مخفی بود

هیدیو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding، اعلام کرده که تریلر جدید این اثر نکته‌های مخفی زیادی داشته است.

یکی از جذاب‌ترین لحظه‌های مراسم The Game Awards 2016، پخش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding بود. این تریلر مرموز بیش از آنکه جزییات بیش‌تری از بازی ارائه کند، باعث شد تا سوال‌های زیادی در ذهن طرفداران ایجاد شود. در این تریلر شاهد یک کاراکتر با بازی گیرمو دل‌تورو بودیم که کودکی را حمل می‌کرد و سپس نیرو‌های نظامی را دیدیم به نظر می‌رسد هدف آن‌ها دستگیری این کاراکتر و کودک است. همچنین به نظر می‌رسد که نیرو‌های نظامی توسط کاراکتری رهبری می‌شوند که نقش وی را مدس میکلسن، بازیگر مشهور هالیوودی، ایفا می‌کند.

ولی با اینکه تریلر در ظاهر نشانگر چنین مواردی است، ممکن است در نهایت شاهد باشیم که هیچ‌یک از پیش‌بینی‌های ما در مورد بازی درست نیستند. چرا که هیدیو کوجیما، سازنده بازی، پس از مراسم The Game Awards 2016 توییتی منتشر و در آن اعلام کرده که این تریلر پر از نکته‌های مخفی و مواردی است که ممکن است گیمر‌ها را به اشتباه بیاندازد. وی همچنین طرفداران را تشویق به تماشای چندین باره تریلر و پی بردن به راز‌های مخفی آن کرده است. متن توییت کوجیما به شرح زیر است:

آیا از تریلر جدید بازی خوشتان آمده است؟ این ویدیو نکات مخفی زیادی داشت که می‌توانند شما را گمراه کنند. پس آن را چندین بار تماشا کرده و راجع به آن فکر کنید.

البته با اینکه در تریلر جدید فقط شخصیت‌هایی را می‌بینیم که نقش‌شان توسط دل‌تورو و میکلسن ایفا شده است، کوجیما در توییتی دیگر اعلام کرد که شخصیت اصلی بازی فردی است که نقش وی را نورمن ریداس ایفا خواهد کرد. به هر حال تا به امروز اطلاعات خیلی زیادی از این بازی منتشر نشده است. اما سونی تایید کرده که کوجیما در جریان رویداد Playstation Experience که امروز و فردا برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت و شاید در جریان آن اطلاعات جدیدی از این بازی که قرار است برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود، منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده