نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تیک تو نسبت به کنسول نینتندو سوییچ هیجان زده است

کارل اسلاتوف، مدیر عامل Take Two، درباره آینده کنسول نینتندو سوییچ بسیار خوشبین است.

در جریان جلسه سرمایه‌گذارانی که چندی پیش برگزار شد، کارل اسلاتوف، مدیر تیک تو درباره آینده کنسول سوییچ و برنامه‌های این کمپانی برای حمایت از کنسول جدید نینتندو صحبت‌هایی کرد. با اینکه وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما اعلام کرد که آنها درباره آینده این کنسول خوشبین هستند. تیک تو،‌ کمپانی مادر راک‌استار گیمز و 2K گیمز است و مدیر این استودیو در ادامه اعلام کرد که پشتیبانی آنها از کنسول جدید نینتندو، کاملا بستگی به عملکرد این کنسول در بازار دارد:

با هر سخت‌افزار جدید، المانی به نام «منتظر بمان و نگاه کن» وجود دارد و اگر سوییچ با فروش خوبی روبه‌رو شود، تیک تو از آن حمایت خواهد کرد. ما خیلی نسبت به این کنسول هیجان‌زده هستیم. به نظر من اعضای نینتندو تلاش بسیار خوبی در راستای به دست آوردن حمایت سازندگان Third Party انجام داده‌اند و این مسئله فوق‌العاده است.

تیک تو در زمره کمپانی‌هایی است که نینتندو هنگام رونمایی از کنسول سوییچ از آن به عنوان یکی از کمپانی‌های حمایت کننده از سوییچ نام برد و در تنها ویدیو منتشر شده از این کنسول، ما توانستیم نسخه‌ای از بازی NBA 2K این کمپانی را ببینیم. با این حال 2K Sports چندی پیش در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت پالیگان انجام داد، اعلام کرد که هنوز آمادگی این را ندارند که نسخه‌ای از این مجموعه بسکتبال را برای کنسول سوییچ عرضه کنند. 

با اینکه هنوز برنامه‌های تیک تو برای پشتیبانی از این کنسول مشخص نیست، اسلاتوف افزود که آنها دید مثبتی به این کنسول دارند:

ما خیلی نسبت به این کنسول خوشبین هستیم و آنها شریکان خوب ما هستند. ما برای کار کردن با آنها در آینده بسیار هیجان‌زده هستیم.

از دیگر کمپانی‌هایی که حمایت خود را از کنسول جدید نینتندو اعلام کرده‌اند، می‌توان به الکترونیک آرتز، اکتیویژن، بتسدا، کپکام و یوبیسافت اشاره کرد. کنسول جدید نینتندو در ماه مارس (اسفند / فروردین) عرضه خواهد شد و اطلاعات بیشتر در رابطه با این کنسول در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ اعلام خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده