// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تریلر روز عرضه بازی Steep منتشر شد

تریلر روز عرضه بازی Steep شما را به ماجراجویی در کوه‌های آلپ دعوت می‌کند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، یوبیسافت، ناشر بازی Steep، تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرد. تریلر این بازی شما را به‌ماجراجویی در کوه‌های آلپ دعوت می‌کند. بازی Steep هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده و در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی را تماشا کنید:

| |

اگر هنوز اطلاعاتی از دنیای استیپ ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش نیلوفر ابراهیم پور از این بازی را در زومجی بخوانید. وی در بخشی از پیش‌نمایش خود می‌گوید:

بازی Steep شما را به کوه‌های سر به فلک کشیده آلپ می‌برد و یک فضای بزرگ و کاملا آزاد را برای گشت و گذار و ورزش در اختیار‌تان قرار می‌دهد. آب و هوا، جو و اتمسفر، افکت‌های مختلفی مانند برف و بسیاری دیگر نیز کاملا به صورت پویا طراحی شده‌اند و در همین نمایش‌های بازی می‌توان متوجه شد که بازی از نظر بصری بسیار عالی کار شده است. این بازی توسط استودیو یوبیسافت انسی «Ubisoft Annecy» در حال ساخت است. شاید نام این استودیو زیاد برای‌تان آشنا نباشد، اما بهتر است بدانید که در کارنامه آن‌ها کار ساخت بخش‌های چند نفره سری بازی‌های Assassin’s Creed و Tom Clancy’s Splinter Cell دیده می‌شود. اما بازی Steep اولین اثری است که آن‌ها از ابتدا تا انتهای آن را خودشان ساخته‌اند و از سال ۲۰۱۳ تا امروز مشغول آن هستند. نکته جالب در مورد ساخت بازی Steep این است که ایده اولیه ساخت بازی به این دلیل به ذهن این استودیو آمد چرا که آن‌ها فاصله کمی با رشته کوه‌های آلپ دارند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده