نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹

فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

به نظر می‌رسد که فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ اغاز نخواهد شد.

شب سه شنبه کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت و جامعه سینما را در غم و اندوه فرو برد. بدون شک این اتفاق شوک بزرگی برای مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود. لوکاس فیلم اخیرا تایید کرده است که فیلمبرداری صحنه‌هایی که کری فیشر در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) حضور دارد، به پایان رسیده است و قرار نیست تغییراتی در این صحنه‌ها ایجاد شود و به مرگ فیشر تا فیلم Star Wars: Episode IX اشاره‌ای نخواهد شد. همچنین گفته شده است که فیشر حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Star Wars: Episode VIII نسبت به فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود که قرار بود او نقش مهم و تعیین کننده‌تری را در قسمت نهم این مجموعه نیز داشته باشد.

طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX از ماه آوریل ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. حال گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا یک سال آینده آغاز نخواهد شد و کالین ترورو، کارگردان این فیلم، به همراه تیم نویسندگان زمان بیشتری را لازم دارند تا تغییرات لازم را در فیلمنامه این فیلم ایجاد کنند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، منابع نزدیک به این وب‌سایت گفته‌اند که فیشر قرار بود در قسمت پایانی سه گانه جدید جنگ ستارگان نیز حضور پر رنگی را داشته باشد و با توجه به پایان فیلمبرداری قسمت هشتم، آن‌ها نیاز دارند تا تغییراتی را در فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX ایجاد کنند. طبق گفته این منابع، تولید و فیلمبرداری این فیلم زودتر از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز نخواهد شد و حتی ممکن است زمان شروع فیلمبرداری تا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی نیز عقب بیفتد.

Rey Star Wars: The Force Awakens

با توجه به اتفاقاتی که اخیرا پیش آمده است، طبیعی است که فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX دیرتر آغاز شود، هرچند این موضوع ممکن است بر روی زمان اکران این فیلم نیز تاثیر بگذارد. با این وجود، انتظار می‌رود در جشن و مراسم سالیانه جنگ ستارگان، لوکاس فیلم اطلاعات بیشتری از فیلم Star Wars: Episode IX به اشتراک بگذارد و ممکن است اشاراتی نیز به زمان شروع فیلمبرداری این فیلم در این مراسم شود، این مراسم قرار است در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ (۲۴ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) در شهر اورلاندو آمریکا برگزار شود.

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده برود. علاوه بر ترورو، رایان جانسون و درک کانلی نیز بر روی نوشتن فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده