نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

ددپول در فیلم Logan حضور ندارد

شایعات حضور شخصیت ددپول در فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) تکذیب شد.

به تازگی شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه شخصیت ددپول قرار است حضور کوتاهی را در فیلم Logan داشته باشد. طبق شایعه‌ای که وب‌سایت درپ منتشر کرده بود، دیوید لیچ، کارگردان فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2)، این صحنه را فیلمبرداری کرده است. طبق گفته منابع نزدیک به این وب‌سایت، این صحنه قرار بود پس از تیتراژ پایانی فیلم Logan پخش شود. اما این خبر خیلی زود توسط رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، تکذیب شد. رینولدز در واکنش به این خبر در تویتر شخصی خود گفت:

متاسفانه این خبر درست نیست. زندانی شماره ۲۴۶۰۱ باید به تنهایی ماموریتش را انجام بدهد.

زندانی شماره ۲۴۶۰۱ اشاره‌ای به بازی و حضور هیو جکمن در فیلم بی‌نوایان (Les Misérables) دارد که او نقش ژان وال‌ژان را در این فیلم بازی کرده بود. منگولد نیز در رابطه با این شایعه در تویتر شخصی خود گفت:

ددپول در فیلم من حضور ندارد و این خبر دروغ است. این خبر را به گوش همه برسانید.

X-Men Origins: Wolverine

اواخر ماه آبان، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد. او در این فیلم جانشین تیم میلر شد که به علت اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز و کمپانی فاکس قرن بیستم از پروژه Deadpool 2 خارج شده بود. هرچند میلر که نقش مهمی در موفقیت و اکران فیلم ددپول (Deadpool) داشته است در دنباله آن دیگر حضور نخواهد داشت، اما پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم اول، همچنان در تیم ساخت فیلم Deadpool 2 حضور خواهند داشت. علاوه بر میلر، تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس ال، آهنگساز فیلم Deadpool، نیز اعلام کرد که بر روی موسیقی فیلم Deadpool 2 کار نخواهد کرد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 در نظر گرفته و اعلام نشده است هرچند پیش بینی می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود.

فیلم Logan قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود و آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. علاوه بر جکمن، بوید هالبروک، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، پاتریک استوارت، الیزابت رودریگز، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده