نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰

دبی رینولدز، مادر کری فیشر، در سن ۸۴ سالگی درگذشت

یک روز پس از مرگ کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در سری جنگ ستارگان، دبی رینولدز، مادر وی، نیز درگذشت.

قطعا طرفداران فیلم‌های کلاسیک، دبی رینولدز، بازیگر فیلم‌هایی چون Singin' in the Rain و Tammy and the Bachelor را به یاد دارند. رینولدز همچنین مادر کری فیشر، بازیگر معروف سری فیلم‌های جنگ ستارگان، بود که چند روز پیش خبر مرگش را در زومجی خواندید. حال دقیقا یک روز پس از مرگ فیشر، مادر وی نیز در لس آنجلس و در سن ۸۴ سالگی فوت کرده است.

ویلیام شتنر، بازیگر فیلم‌هایی چون Star Trek، در این مورد گفت:

دبی یکی از ستاره‌های سینمایی کلاسیک بود. مرگ وی قلب من را شکست. فکر می‌کردم غم و اندوه من برای سال ۲۰۱۶ به پایان رسیده باشد.

جورج تکی، یکی دیگر از بازیگران فیلم Star Trek، نیز در مورد مرگ دبی گفت:

مرگ فرزند یکی از بدترین اتفاقات ممکن در زندگی یک فرد است و دبی طاقت چنین درد و رنجی را نداشت. وی با قلبی شکسته درگذشت ولی می‌دانم که اکنون در کنار دخترش است.

رینولدز که متولد سال ۱۹۳۲ بود، در سن جوانی و با بازی در فیلم Three Little Words شناخته شد و حضور در فیلم به‌یاد‌ماندنی Singin' In The Rain در سال ۱۹۵۲ نیز وی را به شهرت رساند. خبر مرگ این بازیگر توسط تاد فیشر، پسرش، تایید شده است. تاد در این مورد گفت:

مادرم تصمیم گرفت تا به کری بپیوندد. این غم و اندوه بزرگی برای همه ما است. او در آخرین لحظه زندگی‌اش گفت که می‌‌خواهم در کنار کری باشم و بعد برای همیشه چشمانش را بست.


منبع Sky News
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده