نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویر جدید فیلم Alien: Covenant نبرد برای زنده ماندن را نشان می‌دهند

تصاویر جدیدی از فیلم Alien: Covenant منتشر شده است که شخصیت‌های فیلم را در حال نبرد برای زنده ماندن نشان می‌دهد.

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) را اوایل این هفته منتشر کرد. این تریلر به خوبی فضای ترسناک و دلهره آور این فیلم را به تصویر کشید و حال اخیرا تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در این تصاویر شخصیت‌های فیلم کاملا از حضور زنومورف‌ها وحشت زده هستند و در حال نبرد برای زنده ماندن در این سیاره نفرین شده هستند. با این حال، تاکنون تصویر واضحی از موجودات زنومورف در فیلم Alien: Covenant منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کمپانی فاکس قرن بیستم به تازگی خلاصه‌ای از داستان فیلم Alien: Covenant نیز منتشر کرده است:

گروه از فضانوردان با سفینه‌ فضایی به نام کاوننت راهی کهکشان دوردست و ناشناخته‌ می‌شود که در جستجوی سیاره‌ای هستند که در آن حیات و زندگی وجود داشته باشد. آن‌ها این سیاره را کشف می‌کنند و خدمه فضاپیما فکر می‌کنند که این سیاره همان بهشت گمشده است، اما در واقع آن‌ها خبر ندارند که وارد یک دنیای تاریک و خطرناک شده‌اند که تنها یک نفر ساکن این سیاره است و او یک ربات به نام دیوید با بازی مایکل فاسبندر، است که در حوادث فیلم Prometheus جان سالم به در برده است.

کارگردانی فیلم Alien: Covenant بر عهده ریدلی اسکات است و مایکل فاسبندر، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس و دمیان بیچیر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این در حالی است که  جیمز فرانکو به تازگی تایید کرده است که در فیلم Alien: Covenant حضور دارد و در نقش بزرگ و مهمی به ایفای نقش پرداخته است. پیش از این فاکس تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده بود و در ماه آذر نیز اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر کرد که در مرکز آن یک موجود زنومورف‌ حضور داشت.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. تاکنون دو بار تاریخ اکران این فیلم تغییر کرده است. پیش از این، فیلم Alien: Covenant قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۶ (‍۱۴ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از مدتی اکران آن تا تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب افتاداین فیلم در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم پرومتئوس (Prometheus) که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی بیگانه (Alien) نزدیک‌تر شود. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده