نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

آنتونیو بایونا اطلاعات جدیدی از فیلم Jurassic World 2 منتشر کرد

آنتونیو بایونا در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) به اشتراک گذاشت.

بدون شک مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های هالیوود و سینما است که تاکنون چهار فیلم از این مجموعه منتشر شده است. این مجموعه طی سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شده است، با این حال، سازندگان در تلاش بوده‌اند که در قسمت‌های بعدی این مجموعه راه کمی متفاوت‌تر نسبت به فیلم اصلی را امتحان کنند. فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World)، آخرین فیلم این مجموعه است که در تابستان سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و توانست رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کند و در بین پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار بگیرد. با وجود موفقیت فوق العاده این فیلم، کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، تصمیم گرفت که کارگردانی دنباله این فیلم را بر عهده نداشته باشد و با لوکاس فیلم و والت دیزنی برای کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) به توافق رسید.

با این حال، او همچنان در تیم نویسندگان فیلم Jurassic World 2 همچنان حضور دارد و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیو بایونا خواهد بود. او وعده داده است که فیلمی تاریک‌تر نسبت به قسمت گذشته شاهد باشیم. با این حال، بایونا به تازگی مصاحبه جدیدی را با وب‌سایت پلی‌لیست انجام داده است، او در این مصاحبه از هیجانش برای کارگردانی و ساخت فیلم Jurassic World 2 خبر داد و گفت که به عنوان یک فیلمساز در حال حاضر تصمیم دارد که رویکردی سرگرم کننده‌تر برای دنباله فیلم Jurassic World اتخاذ کند و در نظر دارد که از فضای تاریک و تیره آثار و فیلم‌های قبلی خود به خصوص فیلم تماس تلفنی هیولا (A Monster Calls)، کمی فاصله بگیرد. بایونا گفت:

پس از ساخت فیلم‌هایی چون غیرممکن (The Impossible) و A Monster Calls، به خود گفتم که اکنون زمان آن است که باید فیلمی بسازم که خود و بقیه از آن لذت ببرند. بنابراین تصمیم گرفتم که که فیلمی با محوریت دایناسور با کمک استیون اسپیلبرگ بسازم و بر روی آن کار کنم. این فیلم قطعا فوق العاده و بزرگ خواهد بود و بدون شک بسیار بزرگ‌تر از هر فیلمی است که تاکنون آن را ساخته‌ام.

بایونا همچنین گفت که از چالش‌ها و مسئولیت‌های بزرگی که در پنجمین فیلم از مجموعه Jurassic Park با آن مواجه است، آگاه است و او اضافه کرد که تمایل دارد که تعادلی بین فیلم‌های گذشته با موارد جدیدی که در نظر دارد به این مجموعه اضافه کند، ایجاد کند. بایونا در ادامه گفت:

من فکر می‌کنم که بزرگ‌ترین مشکلی که در پنجمین فیلم از یک مجموعه وجود دارد این است که چگونه می‌توان یک چیز جدید به آن اضافه کرد در حالی که هنوز به عناصر اصلی و میراث فیلم‌های گذشته پایبند و وفادار بمانیم. بنابراین به نظر من باید تعادلی بین عناصر و ایده‌های جدید با عناصر قدیمی ایجاد و برقرار کرد. من فکر می‌کنم که کالین کار بزرگی را در فیلم اول انجام داده است و توانست تعادلی را بین چیزهای جدیدی که مردم انتظار دارند ببینند و آن چه که مردم دوست دارند دوباره ببینند، ایجاد کند. وقتی که او داستان فیلم دوم را برای من تعریف کرد، من شگفت زده شدم چرا که با داستان و روایتی بسیار جدید در این فیلم روبرو هستیم و همچنین عناصر و موارد مهم فیلم‌های گذشته در فیلم جدید همچنان حفظ شده است. من فکر کردم که این ایده و داستان بسیار جالب است. این فیلم، دومین بخش از یک سه گانه است پس می‌توانیم داستان را تا جایی که می‌خواهیم بیشتر و بیشتر گسترش بدهیم و ایده‌ها و عناصر جدیدی را به فیلم اضافه کنیم. 

فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 قرار است از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز شود و کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در دنباله فیلم Jurassic World باز خواهند گشت. در اواخر ماه آبان اعلام شد که توبی جونز و ریف اسپال نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. در اواسط ماه آذر نیز جاستیس اسمیت به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 2 اضافه شد. کالین ترورو به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه فیلم Jurassic World 2 کار می‌کنند و علاوه بر ترورو، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و توماس تال نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند. ترورو پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم، از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد بود. ترورو همچنین پیش از این گفته بود که مجموعه Jurassic World یک سه گانه خواهد بود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده