نویسنده: تیم زومجی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

نبرد کاراکترها: کرش در برابر کاپیتان پرایس - مرحله یک هشتم پایانی (برنده: کاپیتان پرایس)

در آخرین نبرد از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های نبرد کاراکترها، کاپیتان پرایس در برابر کرش قرار خواهد گرفت. دو کاراکتر بسیار محبوب از دو مجموعه بسیار دوست داشتنی.

در هشتمین نبرد از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های کاراکترها، فرمانده دوست داشتنی میادین نبرد یعنی کاپیتان پرایس حالا در برابر کرش، این موجود بسیار دوست داشتنی دنیای پلی‌استیشن قرار خواهد گرفت. کدام یک پیروز میدان خواهند شد؟

price

در نبرد شانزدهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های کاراکترها، کاپیتان پرایس دوست داشتنی در برابر یکی از بهترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها یعنی جان مارستون از بازی Red Dead Redemption قرار گرفت.  بر خلاف انتظار بسیاری از کاربران، کاپیتان پرایس توانست با اختلاف بسیار بالایی کاراکتر جان مارستون را از مسابقات حذف کند. در مجموع ۴۵۷۲ رای ثبت شده در این مسابقه، سهم جان مارستون تنها ۱۴۶۷ رای بود و در نقطه مقابل نیز کاپیتان پرایس با ۳۱۱۵ رای با قدرت تمام به مرحله بعد صعود کرد. حال در مرحله یک هشتم نهایی رقیب سر سختی در انتظار او نشسته است. آیا کاپیتان قادر است از پس کرش بربیاید؟

سه‌گانه سری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare را مطمئنا به خوبی می‌شناسید و آن‌ها را تجربه کرده‌اید. سه آثاری که تک تک آن‌ها با کلی صحنه‌های هیجان‌انگیز و بی‌نظیر تبدیل به یکی از به یادماندنی‌ترین تیراندازی‌های نظامی تاریخ بازی‌های ویدیویی شدند. کاراکترهای مختلفی در این اثر حضور داشتند که همه آن‌ها برای ما جذاب بودند. اما در بین آن‌ها کاپیتان جان پرایس در راس تمامی اشخاصی بود که در طول این سه اثر عظیم با آن رو به رو شده بودیم.

از Modern Warfare 1 تا اواخر Modern Warfare 3، کاپیتان پرایس مهم‌ترین شخصیت مکمل بازی محسوب می‌شد. اما در نهایت برای انتقام خون سوپ مکتاویش به همراه او کار ماکاروو را برای همیشه تمام می‌کنیم و پرونده سری جاودانه Modern Warfare را با روشن کردن سیگار پرایس برای همیشه می‌بندیم. پرایس نه قدرت فراطبیعی داشت و نه یک سوپرسرباز قدرتمند بود. او تنها یک کاپیتان بود که گروه خود را برای مقابله با تروریست‌ها به بهترین شکل ممکن هدایت کرد.

crash

در نبرد چهاردهم از مرحله مقدماتی نبرد کاراکترها، اسکورپیون، یکی از کهنه‌کارترین مبارزین دنیای بازی‌ها در برابر کرش دوست داشتنی قرار گرفت. در این نبرد بین دو کاراکتر با سابقه دنیای بازی‌‌ها، کراش به خوبی نشان داد که طرفداران بسیار بیشتری نسبت به اسکورپیون دارد. در مجموع ۵۲۴۸ رای ثبت شده در این مسابقه، کراش توانست ۳۱۹۵ رای کسب کند و به مرحله بعدی راه یابد. در طرف مقابل نیز اسکورپیون با ۲۰۵۳ رای از میادین نبرد خداحافظی کرد. حال کرش باید در برابر رقیبی قدرتمندتر به نام کاپیتان پرایس ایستادگی کند.

می‌توان به راحتی گفت که برای خیلی‌‌ها، کاراکتر کرش اولین قهرمان دوران گیمری آن‌ها بوده است یا حداقل می‌توان گفت که کرش کاراکتری بود که مارا با دنیای پلی‌استیشن آشنا کرد. کرش کاراکتر اصلی سری بازی‌های Crash Bandicoot است که ابتدا قرار بود اسم او ویلی باشد که بعدها تبدیل به یک باندیکوت نواری شرقی به اسم کرش شد. او تا به حال در بیش از ۱۵ اثر از سری Crash Bandicoot حضور داشته و تبدیل به یکی از کاراکترهای نمادین دنیای بازی‌ها شده است.

یکی از نکات جالب کرش این است که در آن زمان، کمپانی نینتندو شخصیت نمادین ماریو را داشت و از طرفی دیگر سگا نیز کاراکتر سونیک را خلق کرده بود. به همین دلیل سونی شدیدا نیاز به یک کاراکتر نمادین داشت و از همین جهت آن‌ها به کمک استودیو ناتی داگ آن‌ها کاراکتر محبوب کرش را خلق کردند. کرش از جمله کاراکترهایی است که تماما بوی نوستالژی می‌دهد و هیچ گاه به شخصیتی تکراری برای بازیکنان تبدیل نشده است.

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده