نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

تریلر گیم پلی بازی Freedom Planet 2 منتشر شد

استودیو GalaxyTrail تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Freedom Planet 2 منتشر کرد.

استودیو بازی‌سازی GalaxyTrail با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی دوبعدی پلتفرمر Freedom Planet 2 منتشر کرد. تریلر منتشر شده، شخصیت لیلاک، دختر اژدها، را نشان می‌دهد که در محیطی شبیه به مرحله Green Hill Zone بازی Sonic the Hedgehog‌ قرار دارد. بیشتر بخش مراحل بازی Freedom Planet 2 حتی حیوانات و نوع ماشین‌ها بسیار شبیه به بازی Sonic the Hedgehog طراحی شده است.

این تریلر آخرین تریلری نخواهد بود که از بازی Freedom Planet 2 تماشا خواهیم کرد، چون استودیو GalaxyTrail‌ قصد دارد چند تریلر دیگر از گیم‌پلی این بازی را در هفته‌های آینده منتشر کند.

استودیو GalaxyTrail‌ قصد دارد نسخه دموی بازی Freedom Planet 2 را با نام Freedom Planet 2: Sample Version اواخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ به صورت دموی رایگان برای دانلود در دسترس بازیکنان قرار دهد.  این دمو دارای تمامی شخصیت‌های قابل بازی خواهد بود و بازیکنان با تجربه کردن این دمو با محصول نهایی این استودیو آشنا خواهند شد.

همچنین استودیو GalaxyTrail در نمایشگاه Penny Arcade Expo در سن‌آنتونیو شهر تگزاس شرکت خواهد کرد و دموی بازی Freedom Planet 2 را برای بازدید کنندگان به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از روز ۷ بهمن سال ۱۳۹۵ تا روز ۹ بهمن برگزار خواهد شد.

نسخه اول بازی Freedom Planet در سال ۲۰۱۴ برروی فروشگاه استیم قرار گرفت و یک‌ سال پس از آن برروی کنسول WiiU نیز منتشر شد. بازی Freedom Planet 2 نیز در اوسط سال ۲۰۱۷ برروی دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و Wii U منتشر خواهد شد. این مجموعه از مجموعه بازی‌های Sonic در کنسول Sega Genesis‌ الهام گرفته است و ما را به دوران طلایی کنسول سگا جنسیس می‌برد. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده