نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

چالش Taco Truck Mayhem بازی Watch Dogs 2 معرفی شد

امروز شرکت یوبیسافت با انتشار تریلری چالش جدیدی را با نام Taco Truck Mayhem برای بازی Watch Dogs 2 معرفی کرد.

امروز شرکت یوبیسافت با انتشار ویدیویی، چالش جدیدی با نام Taco Truck Mayhem را برای دومین هفته بسته الحاقی T-Bone Chaos بازی Watch Dogs 2 معرفی کرد.

بسته الحاقی T-Bone Chaos‌ هفته گذشته برای بازی Watch Dogs 2 منتشر شده است که بازیکنان در این رویداد با چهار چالش مختلف در طول چهار هفته روبرو خواهند شد و پس از انجام چالش‌ها، بازیکنان جوایز انحصاری دریافت خواهند کرد. اولین چالش با نام T-Bone Content Bundle در روز ۲ دی برای این رویداد منتشر شده است.

دومین چالش بسته الحاقی T-Bone Chaos با نام Taco Truck Mayhem این هفته برای بازی Watch Dogs 2 منتشر خواهد شد و بازیکنان در این چالش باید پانزده نفر از اعضای باندهای مختلف را با ماشین Taco Truck زیر بگیرند. جایزه این چالش مبلغ ۳۰.۰۰۰ دلار در داخل بازی Watch Dogs 2 خواهد بود. این چالش تا روز ۱۲ دی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تریلر معرفی چالش Taco Truck Mayhem را در پایین تماشا کنید:

| |

بازی Watch Dogs 2 در روز ۲۵ آبان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد توجه منتقدان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. زومجی نیز بازی Watch Dogs 2 را مورد بررسی قرار داده است و نمره خوب ۸.۵ را به این بازی اعطا کرده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده