نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

فیلمنامه سلام بمبئی 2 آماده شد؛ داستان کاملا متفاوت با نسخه اول

قربان محمدپور، کارگردان فیلم سلام بمبئی خبر از ساخت قسمت دوم این فیلم داده است.

اکران فیلم سلام بمبئی کمتر از یک ماه است که آغاز شده و در این مدت فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. همین استقبال کم‌نظیر مخاطبان از فیلم باعث شده تا ساخت نسخه‌ی دوم آن دور از ذهن نباشد. اخیراً قربان محمدپور کارگردان سلام بمبئی اعلام کرده فیلمنامه‌ی قسمت دوم فیلم را آماده کرده و پس از پایان اکران سلام بمبئی، پیش‌تولید آن را آغاز خواهد کرد. نکته‌ی جالب اما اینجاست که داستان سلام بمبئی ۲ هیچ ارتباطی به نسخه اول ندارد. محمدپور در این مورد می‌گوید:

قصه در مورد یکی از بچه‌های ابلیس است به نام «مبینی» که درواقع دختر ابلیس است. خداوند همه موجودات را از یک نر و ماده آفریده است. این دختر ابلیس نمی‌خواهد راه پدرش را ادامه دهد و می‌خواهد توبه کند. خداوند شرط می‌گذارد. می‌گوید ابلیس به آدم سجده نکرد تو می‌روی روی زمین یک آدم بی‌گناه پیدا می‌کنی به وی سجده می‌کنی توبه تو پذیرفته می‌شود. دختر ابلیس وارد زمین می‌شود و دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد و جست‌وجو می‌کند تا آن آدم را پیدا کند تا توبه‌اش مورد قبول خداوند قرار گیرد.

کارگردان سلام بمبئی در مورد تیم بازیگری سلام بمبئی ۲ گفت:

فعلا نمی‌توانم در مورد تیم بازیگری آن صحبتی بکنم ولی قطعا تغییراتی خواهم داشت. فقط می‌توانم بگویم قطعا بازیگر نقش اول فیلم، هندی است و دو تا بازیگر اصلی مرد دارد که آن نقش‌ها را بازیگران ایرانی بازی خواهند کرد و کل قصه نیز در هند می‌گذرد.

با توجه به اینکه داستان فیلم کاملاً با سلام بمبئی تفاوت دارد، انتخاب اسم سلام بمبئی ۲ کمی بحث‌برانگیز است. قربان‌پور در این مورد گفته است:

من هر فیلمی در کشور هند بسازم با هر موضوعی نام «سلام بمبئی» در آن خواهد بود و شاید این نام به «سلام بمبئی ۹» و «سلام بمبئی ۱۰» هم برسد.

قربان‌پور اذعان کرده به هیچ‌وجه به فکر گرفتن جایزه‌ی اسکار نیست و سینمای او، اسکار و هنری نیست بلکه مردمی و عامه‌پسند است. او همچنین تأکید کرد هرفیلمی بسازد محصول مشترک دو کشور ایران و هند خواهد بود. 

در انتها قربان‌پور در مورد بازیگران فیلم جدید گفت نقش اول قسمت دوم سلام بمبئی را یک بازیگر زن از سینمای هند بر عهده خواهد داشت و به زودی نیز خبرهای بیشتری در این رابطه و دیگر بازیگران فیلم اعلام خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده