// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

Shiin احتمالا نام بازی بعدی کنسول پلی استیشن ویتا خواهد بود

پلی‌استیشن ژاپن یک وبسایت تبلیغاتی جدید را برای یک پروژه در حال توسعه‌ پلی‌استیشن ویتا راه‌اندازی کرده است.

اینطور که به نظر می‌رسد پلی‌استیشن ژاپن قصد توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید را تحت نام احتمالی Shiin برای کنسول پلی‌استیشن ویتا دارد. در سایت تبلیغاتی راه‌اندازی شده‌ توسط این استودیو شاهد نمایش نام پروژه به صورت نوشتاری کانجی و ترجمه‌ی هیراگارا هستیم که مانند ضربان قلب می‌تپد. در تصویر پس‌زمینه نیز عکسی متحرکت از یک شهر نمایش داده شده است.

در این سایت همچنین یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه منتشر شده که تصاویری از یک ساعت دیواری، صندلی و یک خرگوش مشکی با چشمانی قرمز را نشان می‌دهد. با گذشته‌ ثانیه‌ها در ویدیو در کنار کهنه و خراب شدن دیوار، نمایی از چشم خرگوش پخش می‌شود که در حال نگاه کردن به  یک شمع است. علاوه برای این، به مرور نماد‌هایی قرمز رنگ نیز برروی بدن یک انسان پدید می‌آید که با سکانس کوتاهی از خاموش شدن شمع همراه است. ویدیوی کوتاه با صدای یک زن تمام می‌شود که مانند خوشامد گویی رسمی یک خدمتکار به یک مهمان است.

با کمی کنکاش در توضیحات رسمی ویدیو در یوتیوب، اعلام شده که ترجمه‌ی نوشته‌، «Tsurushi، شمارش معکوس برای مرگ» و همچنین‌ «‌نرم‌افزار سازگار با پلی‌استیش ویتا»‌ است. این ترجمه البته کمی‌هم بازی با کلمات را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، Tsurushi از طرفی نشان‌دهنده روشی از شکنجه در قرن ۱۷ در کشور ژاپن است، این کلمه نوع نوشتاری نسبتا مشابهی را نسبت به کلمه Shirushi دارد که (با جایگزینی シ به جای ツ) در دومین کلمه کانجی بدست می‌آید. Shirushi به معنی نشانه یا مارک است.

Shiin در ژاپنی می‌تواند مشابه به کلمه Shush در انگلیسی بر سکوت دلالت داشته باشد. معنای دیگر این کلمه دلیل مرگ است. متاسفانه جزئیات بیشتری از نام توسعه‌دهنده یا ویژگی‌های دیگر منتشر نشده است. شما می‌توانید این ویدیوی اسرارآمیز را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده