// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

اولین تریلر گیم پلی بازی Malicious Fallen منتشر شد

استودیو آلویون (Alvion) اولین تریلر گیم‌پلی بازی انحصاری Malicious Fallen را منتشر کرد.

مدتی پیش بود که دنباله بازی‌های Malicius و Malicious Rebirth، محصول استودیو آلویون با نام Malicious Fallen معرفی شد. حال این استودیو در اقدامی اولین تریلر گیم‌پلی بازی مذکور که به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد، را منتشر کرده است.

در این تریلر جنبه‌های مختلف گیم‌پلی و کات‌سین‌های بازی Malicious Fallen به نمایش در‌می‌آید. همچنین نحوه استفاده از Cloak of Cinders و ویژگی‌های جدید آن که شکل سلاح‌های مختلف را به خود می‌گیرد نیز قابل مشاهده است. تریلر گیم‌پلی Malicious Fallen را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

بر‌طبق اطلاعات منتشر شده این بازی تنها دارای بخش تک‌نفره بوده و در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان یک بازی انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن منتشر خواهد شد. از آن‌جا که عرضه نسخه فیزیکی در دستور کار استودیو آلویون نیست، فروشگاه مجازی پلی‌استیشن تنها بستری است که بازی Malicious Fallen به‌واسطه آن در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پیش‌زمینه داستانی بازی Malicious Fallen که در بازی‌های قبلی با آن آشنا شدیم، از این قرار است که پرو‌تا‌گو‌نیست بازی با هدف نبرد با «مالیشس» که در شرف بازگشت است، احضار می‌شود. اما پیش از این «ملکه» و ملتزمین او نیز احضار شده‌اند که به منظور دست‌یابی به قدرت مورد‌نیاز برای شکست «مالیشس»، پروتاگونیست بازی باید آن‌ها را شکست دهد.

مراحل مختلف بازی از ترتیب خاصی بهره نمی‌برند و هر‌یک از آن‌ها شامل مبارزه با باس‌ها و تعداد زیادی دشمنان ریز و درشت است. بازیکنان می‌توانند از Cloak of Cinders که قابلیت تغییر به موارد متعددی اعم از شمشیر، مشت، نیزه و بال را دارد، در هنگام حمله یا دفاع استفاده کنند و همچنین در بازی از توانایی‌هایی نظیر دویدن بر روی دیوار‌ها و سقف‌ها، پرش‌های بلند‌ و پرواز‌های طولانی‌ بهره ببرند

بازی Malicious Fallen علاوه بر مراحل و باس‌های جدیدی که پیش از این مشاهده نشده‌اند، دارای بخش‌های Slayer از بازی Malicious و Rebirth از بازی Malicious Rebirth است که دارای گرافیک بهبود یافته‌ای نسبت به بازی‌های مذکور هستند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده