نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تصویر و اطلاعات جدیدی از انیمیشن جدید پیکسار به نام Coco منتشر شد

استودیو پیکسار تصویر و اطلاعات جدیدی از انیمیشن جدید خود به نام کوکو (Coco) را منتشر کرد.

ماه گذشته کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را همراه با اطلاعاتی از داستان این انیمیشن، منتشر کرد. چند روز پس از انتشار این تریلر، دیزنی اولین پوسترهای رسمی این انیمیشن را نیز منتشر کرد. انیمیشن Cars 3، تنها انیمیشن پیکسار در سال آینده نیست و انیمیشن Coco دومین انیمیشن این استودیو دوست داشتنی است که در اواخر سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. کارگردانی این انیمیشن بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ (Toy Story 3)، است و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur)، است. مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک خواهد کرد.

پیش از این پیکسار اطلاعاتی را از داستان انیمیشن Coco منتشر کرده بود، این انیمیشن داستان کودکی به نام میگوئل با صداپیشگی آنتونی گونزالس، را روایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند الگوی خود ارنستو د لا کروز با صداپیشگی بنجامین برت، تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در نهایت تصمیم می‌گیرد که با کمک دوست دوست داشتنی و نه چندان قابل اعتماد خود به نام هکتور با صداپیشگی گائل گارسیا برنال، که یک اسکلت است، به سرزمین مردگان سفر کند تا دلیل و راز مرگ ارنستو د لا کروز را کشف کند. حال طبق اطلاعات جدیدی که از انیمیشن Coco منتشر شده است، می‌دانیم که میگوئل چگونه به سرزمین مردگان وارد می‌شود.

مجله اینترتیمنت ویکلی در شماره جدید خود تصویر جدید و رسمی از انیمیشن Coco منتشر کرده است. این تصویر به یکی از صحنه‌های کلیدی این انیمیشن اشاره می‌کند، میگوئل به آرامگاه ارنستو د لا کروز سر زده است و تصمیم می‌گیرد که شروع به نواختن گیتار کند. از آنجا که این روز، روز مردگان است، میگوئل به طور تصادفی وارد دنیای مردگان می‌شود و در این راه با برخی از اقوام او که فوت کرده‌اند، ملاقات می‌کند که متوجه می‌شود آن‌ها علاقه‌ای به موسیقی ندارند و از این که میگوئل قانون شکنی کرده است خوشحال و راضی نیستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Coco official image

آنکریچ نیز با مجله اینترتیمنت ویکلی مصاحبه‌ای را در ارتباط با انیمیشن جدید Coco انجام داده است. او در رابطه با استفاده از موسیقی سنتی در این انیمیشن صحبت کرد و همچنین توضیح داد که چگونه از موسیقی در این انیمیشن استفاده شده است. او همچنین در مورد عنوان انیمیشن نیز صحبت کرد که در ابتدا دیزنی این انیمیشن را با عنوان روز مردگان (Dia de Los Muertos) ثبت کرد، اما پس از آن به علت این که یکی از ایام تعطیلات مهم در کشور مکزیک است، او و کمپانی با انتقاد شدیدی روبرو شدند و در نهایت عنوان انیمیشن به Coco تغییر کرد. آنکریچ در مصاحبه خود بابت این موضوع ابراز تاسف کرد، اما او گفت که در نهایت این موضوع به بهبود انیمیشن کمک کرده است. آنکریچ در مورد انیمیشن Coco گفت:

این موضوع ما را مجاب کرد که با کارشناسان و متخصصان بیشتری مشاوره کنیم تا عنوانی که اکثر مردم از آن راضی باشند انتخاب کنیم و در روایت داستان بیشترین دقت را داشته باشیم. این داستانی است که ما می‌خواهیم با تمام مردم جهان به اشتراک بگذاریم، اما برای ما مهم است که جامعه لاتین نیز از دیدن این انیمیشن راضی باشند و احساس نکنند که فرهنگ آن‌ها تحریف شده است و ما از خودمان آن را درست کرده‌ایم. این موضوع بسیار برای ما مهم بود که به درستی آن را انجام بدهیم. همه ما باید احساس کنیم که به یکدیگر متصل هستیم.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده