نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۵

احتمال حضور هنری کاویل در فیلم !Shazam

احتمال می‌رود که هنری کاویل در نقش سوپرمن در فیلم شزم!‌ (!Shazam) حضور پیدا کند.

دواین جانسون (راک)، بازیگر سری فیلم‌های The Fast and Furious، که قبلاً اعلام شده بود در فیلم شزم!‌ در نقش بلک آدام به‌عنوان شخصیت منفی داستان قرار است حضور پیدا کند، حال در اکانت اینستاگرام خود تصویری با هشتگ DCWorldsWillCollide (دنیاهای دی‌سی با هم برخورد می‌کنند) به اشتراک گذاشته است. این تصویر، او و بازیگر سوپرمن یعنی هنری کاویل را در تعطیلات کریسمس نشان می‌دهد. در زیر این عکس نوشته شده:

کریسمس مبارک. یک تبریک سال نو از طرف سوپرمن و بلک آدام. امروز ما مثل دو دوست کنار یکدیگر هستیم و برای آینده هیجان‌زده‌ایم.

با وجود این‌که فیلم شزم! برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است و هنوز اطلاعات زیادی از آن نمی‌دانیم، اما بر اساس تصویر منتشر شده، احتمال زیادی داده می‌شود که هنری کاویل در نقش سوپرمن در این فیلم حضور پیدا کند. مخصوصاً اینکه هنری کاویل همین عکس را در اینستاگرام خود با هشتگ سوپرمن قرار داده است. همچنین این بازیگر قرار است در فیلم Justice League نیز در نقش سوپرمن حضور پیدا کند، اما دیدن او در شزم! کنار دواین جانسون پتانسیل غافلگیری مخاطبان را دارد.

البته از سویی دیگر، ممکن است که همکاری این دو بازیگر به یکی از فیلم‌های در دست ساخت Rampage، Doc Savage و San Andreas 2 منجر شود و ارتباطی با شزم نداشته باشد.

با همه‌ی این صحبت‌ها، این عکس صرفاً می‌تواند اشاره‌ای به گذراندن تعطیلات دو بازیگر باشد و آن چیزی نباشد که طرفدارها برای آن گمانه‌زنی می‌کنند. تا انتشار اطلاعات جدید برای فیلم شزم! مدت زمان زیادی مانده است و باید صبر کرد و دید که آیا هنری کاویل نیز به جمع بازیگرهای این فیلم می‌پیوندد یا خیر. 


منبع Screenant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده