نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

نویسنده فیلم Doctor Strange: ممکن است شخصیت مورد علاقه هواداران را در Doctor Strange 2 ببینیم

جان اسپایتس، نویسنده فیلم Doctor Strange اخیرا اعلام کرده که شاید کِلیا، شخصیت مورد علاقه هواداران، در دنباله بعدی دکتر استرنج حضور داشته باشد.

به غیر از اشاره‌ای کوتاه به شخصیت کِلیا در فیلم تازه اکران شده دکتر استرنج (Doctor Strange)، چیز زیادی از این شخصیت فرعی در این فیلم نشان داده نشد، اما بر طبق اظهارات جان اسپایتس، نویسنده فیلمنامه فیلم دکتر استرنج، ممکن است این شرایط تغییر کند و در دنباله احتمالی این فیلم، نخستین حضور این کاراکتر در دنیای سینمایی مارول به وقوع بپیوندد.

در حالی که هیچ نشانه‌ای از کلیا (معروف‌ترین معشوقه استفان استرنج در کامیک‌بوک‌ها) در فیلم دکتر استرنج وجود نداشت، اما به نظر می‌رسد که در دنباله بعدی این فیلم، ممکن است شاهد حضور همکار معروف دکتر استرنج، این جادوگر زبردست دنیای پزشکی، باشیم. این مطالب از اظهارات اخیر جان اسپایتس، نویسنده فیلم، برداشت شده است و البته تا زمانی که بازگشت این شخصیت به طور مستقیم از سوی وی تایید نشود و متعاقب آن استودیو مارول به طور رسمی این موضوع را اعلام نکند، ارزشی نخواهد داشت.

با این وجود، اسپایتس در مصاحبه اخیر خود، پیرامون اینکه چرا در قسمت نخست این فیلم شخصیت کلیا حضور نداشت، صحبت‌های جالبی کرد. او همچنین درباره نحوه اضافه شدن این کاراکتر جدید به این مجموعه سینمایی نیز حرف‌های امیدوارکننده‌ای زد. او گفت:

این شخصیت پیچیده‌تر از آن است که بتوان تفسیرش کرد، چرا که عمویش به نوعی خدای مطلق آتش است و خودش هم که زنی جذاب با توانایی‌هایی ویژه است که می‌خواهد جادو بیاموزد. این ویژگی‌ها کار را سخت می‌کند. به همین دلیل این رابطه بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان به راحتی آن را از کامیک‌بوک‌ها استخراج کرده و بر روی پرده نقره‌ای سینماها به نمایش گذاشت. اما در عین حال او همچون جواهری درخشان که نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند، شخصیتی جذاب و گیرا است، معشوقه‌ای دوست‌داشتنی و همکاری همراه برای دکتر استرنج. او اسرار فراوانی را با خود به همراه می‌آورد، اسراری مثل اینکه آیا او انسان است، اگر هست، چطور انسانی است؟ و این موضوع چه تاثیری بر رابطه دکتر استرنج با او می‌گذارد. علاوه بر این‌ها، ما بایستی روشی مناسب هم برای معرفی او به داستان پیدا کنیم.

با تاکید بر این نکته که اسپایتس امیدوار است مارول برای ساخت دنباله بعدی دکتر استرنج، از او نیز دعوت کند، بایستی اشاره کرد که به نظر می‌رسد که او از قبل با اسکات دریکسون، کارگردان فیلم، توافق کرده که کاراکتر منفی Nightmare را به عنوان رقیبی مناسب برای دکتر استرنج به فیلمنامه اضافه کند. اسپایتس در این مورد گفت:

بله، مسلما Nightmare، یکی از آن خطرناک‌ترین‌هایش است. اما ما غیر از آن، داستان خوبی از دشمن قدیمی دکتر استرنج Shuma-Gorath و آخرالزمان زامبی‌شکلی که او با خود به همراه می‌آورد، در اختیار داریم، علاوه بر این حقایق باورنکردنی که پیرامون شخصیت Nightmare وجود دارد نیز شایستگی تبدیل شدن به فیلم را دارند. در کنار این‌ها، موارد فوق‌العاده خوب دیگری هم وجود دارد، و البته Mordo هم با نقش‌آفرینی استثنایی چویتل اجیوفور حضور دارد. هر زمان امکان دارد که او برگردد و دوباره دنیایی از درد و رنج را با خود به همراه بیاورد.

اگر چه همه شخصیت‌های منفی‌ای که اسپایتس از آن‌ها گفت، به نظر گزینه‌های خوبی هستند و طرفداران از تماشای آن‌ها بر پرده نقره‌ای خوشحال خواهند شد، اما اگر هر چه زودتر تاریخ اکران دنباله بعدی دکتر استرنج مشخص شود، هواداران خوشحال‌تر خواهند بود.

شما دوست دارید که کدام یک از این شخصیت‌ها منفی را در دکتر استرنج ۲ ببینید؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده