// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

نسخه فیزیکی بازی Lone Survivor منتشر می شود

با تصمیم کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) نسخه فیزیکی بازی Lone Survivor آخر هفته جاری منتشر می‌شود.

به‌واسطه همکاری استودیو سوپر‌فلت گیمز و کمپانی لیمیتد ران گیمز علاقه‌مندان به بازی ترس و بقا Lone Survivor می‌توانند در جمعه هفته جاری نسخه فیزیکی این بازی را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا خریداری کنند.

بازی Lone Survivor، محصول استودیو یک‌نفره سوپر‌فلت گیمز، برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شد. این که بازی بر‌اساس سبک طراحی دو‌بعدی ساخته شده و در فضایی پسا‌آخر‌الزمانی جریان دارد، روایت‌گر تلاش‌های پروتاگونیست بی‌نام بازی که ماسک جراحی به صورت دارد، در جهت بقا در دنیایی که بخش اعظمی از ساکنان به هیولاهایی زامبی‌مانند تبدیل شده‌اند، است. در طی سال‌ها متوالی بازی Lone Survivor بر روی پلتفرم‌های بیشتر از جمله لینوکس، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و Wii U نیز عرضه شد.

استودیو سوپر‌فلت گیمز در سال ۲۰۱۳ نسخه ارتقا یافته بازی Lone Survivor را تحت عنوان Director’s Cut معرفی کرد که بر روی تمامی پلتفرم‌های ذکر شده در دسترس است. کمپانی لیمیتد ران گیمز نیز قصد دارد نسخه فوق‌الذکر را در قالب دیسک در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد که بر‌طبق برنامه‌ریزی این کمپانی نیمی از سه هزار نسخه در نظر گرفته شده برا‌ی هر‌یک از پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در صبح و نیمه دوم در عصر عرضه خواهند شد. هم‌اکنون می‌توانید نسخه دیجیتالی بازی Lone Survivor: The Director's Cut را با قیمت ۹٫۹۹ دلار از فروشگاه مجازی پلی‌استیشن خریداری کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده