نویسنده: سمانه توخنی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

بازی RollerCoaster Tycoon Classic برای موبایل عرضه شد

بازی RollerCoaster Tycoon Classic ترکیبی از بهترین‌های RollerCoaster Tycoon و RollerCoaster Tycoon 2 را برای موبایل به ارمغان آورده است.

حدودا یک سال پیش، بازی RollerCoaster Tycoon 3 برای موبایل عرضه شد. حال طرفداران این بازی باید خیلی خوشحال باشند چون یک بازی جدید که RollerCoaster Tycoon Classic نام دارد، تنها با قیمت ۵.۹۹ دلار در App Store عرضه شده است. این بازی جدید ترکیبی از بهترین‌های RollerCoaster Tycoon و RollerCoaster Tycoon 2 است و خیلی سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد. بازی به شما امکان ساخت ترن هوایی از ابتدا یا با استفاده از پیش‌ساخته‌ی دیگران را می‌دهد. همچنین به شما اجازه می‌دهد پارک کاملی را از جمله جایگاه ویژه صرف غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و حتی منظره طراحی کنید.

اگر شما به بازی‌های مدیریتی علاقه دارید، این بازی مناسب شما است. بازی RollerCoaster Tycoon Classic با محیط‌های متنوعی همراه است، یعنی بیش از ۹۵ طرح پارک بازی‌های RollerCoaster Tycoon و RollerCoaster Tycoon 2 را در خود گنجانده است. همچنین به این بازی امکانات جدید و ویژگی‌هایی مانند IAPs اضافه شده است. شما می‌توانید RollerCoaster Tycoon Classic را فقط با ۵.۹۹ دلار خریداری کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده