// یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

مایکل پچر:‌ پروژه اسکورپیو با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می شود

مایکل پچر پیش‌بینی‌های جدیدی را از قیمت ایکس باکس اسکورپیو و تمام شدن موجودی نینتندو سوییچ تا ماه سپتامبر ارائه کرده است.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۷، مایکل پچر، تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی پیش‌بینی‌های جدیدی را پیرامون پروژه اسکورپیو و نینتندو سوییچ ارائه کرده است. پیش‌بینی‌های ارائه شده در مجموع قابل باور و البته کمی هم تغییر ذهنیت پچر نسبت به نینتندو یا حداقل مثبت شدن دیدگاه این تحلیلگر در رابطه با اهمیت این کنسول را نشان می‌دهد. پچر در جریان صحبت در رابطه با قیمت پروژه اسکورپیو نیز پیش‌بینی کرده است که سونی کاهش قیمتی را برای پلی‌استیشن 4 پرو در نظر خواهد گرفت.

براساس گزارش، موجودی نینتندو سوییچ حداقل تا ماه سپتامبر به اتمام می‌رسد. در مقایسه با سایر کمپانی‌های ژاپنی، پچر معتقد است که نینتندو ابتدا با عرضه‌ی بازی‌های خود (first-party)، در طول چند ماه فروش کنسول نینتندو سوییچ را بعد از عرضه در ماه مارس تضمین می‌کند؛ با این حال، فروش مداوم کنسول به حمایت استودیوهای Third Party بستگی خواهد داشت.

در رابطه با پروژه اسکورپیو نیز پچر اعتقاد دارد که این کنسول با قیمت ۳۹۹ دلار، مشابه با قیمت پلی‌استیشن 4 پرو در ماه نوامبر ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. با این حال، او معتقد است که با آمدن سال ۲۰۱۷ و فصل تعطیلات، قیمت پلی‌استیشن 4 پرو کاهش می‌یابد که به واسطه‌ی این کاهش قیمت، تلاش‌های مایکروسافت برای تعیین قیمت غیر قابل استفاده خواهد شد. مایکل پچر همچنین پیش‌بینی کرده است که قیمت پلی‌استیشن 4 اسلیم تا پایان سال ۲۰۱۷ به ۱۹۹ دلار کاهش یابد.

 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده